superb09 Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2009 Som vi alle gutta vet. så vil mye ha mer og faen vil ha fler!!. fikk ett innfall i dag at jeg ville ha mere punch i annletet. så jeg kjøpte like greit en 10" Alpine Type-R. slenger ut et par bilder av kassen etter noen timer til med kassebygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Kanskje jeg som er overfølsom, men jeg synes det er bra trøkk i orginalbassen :) Dette må da bli sinnsykt trøkk i magen! :D //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2009 Jaaaaaaa mer B~A~S~S hehe, digg men litt lyd da ;) dette forbedrer jo bare kjøre opplevelsen :D stå på... Ja du er nok bare litt overfølsom du Mikael ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 nå er kassen ferdig og allt er på plass i bilen. nå er lyden perfekkt. earthquaken tar all den dype bassen, og type-r tar alle puncha. ufattelig bra lyd. tengte jeg skulle få tessta hvor mye db den klarer. bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 hær kommer bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Januar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 Ikke for og være teit eller no, men jeg synes det kanskje så litt rotete ut med den sorte på fronten , men kanskje hvis du hadde lagt den åppe på venstre siden, men det er bra du fikser opp litt skikkelig lyd i bilen, gleder meg til sommeren og får se den med litt nice felger på :D Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2009 hyggelig og se at folk er positive til skoda. kan godt tenke meg og dra litt på treff og møte mere skoda inntereserte. men jeg bor helt i nord så det blir voldsomt mye kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 fikk pluttselig lysst på dobble potter så nå er fangeren skjært opp og gamlepotta skjært av. klart for nytt. bildet viser prøvemontering av pottene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 fikk pluttselig lysst på dobble potter så nå er fangeren skjært opp og gamlepotta skjært av. klart for nytt. bildet viser prøvemontering av pottene Kjemperått! :-) Det blir V6 3,6 look alike. Slik som denne: http://www.rsklubben.se/vb/attachment.php?attachmentid=149&d=1233337123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 hyggelig og se at folk er positive til skoda. kan godt tenke meg og dra litt på treff og møte mere skoda inntereserte. men jeg bor helt i nord så det blir voldsomt mye kjøring. ....meeeen så har du en bil som skriiiker etter langkjøring :D Ps: Blev jævli rått med dobbel eksos! /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 noen som vet om TDI merket bare er klistret på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 eventuelt hvordan fjærne det på beste måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Det blir rått med de pottene uten tvil, skal ikke se det 100%, men mest sansyneligvis er det bare limt på, og da er det bare og vri den forsiktig av og enten varme opp limte som er igjenn FORSIKTIG så ikke lakken bobbler, eller kjøpe en sitrus spray som er til lim rester, og gni med et hånkle eller no, fåes på malings butikker blant annet, håper det hjalp litt.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentpower Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 Et triks er å bruke tynt fiske snøre for å fjerne limte merker. Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superb09 Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 takker. men da skall det prøves i morgen ;-) hva mener dere om superb merket som står bak? er dette pent eller ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg