Gå til innhold

Martin's Golf 2 (SOLGT)

Ranger emnet


Hansen89

Anbefalte innlegg

  • Svar 170
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er delene på Norsk bildelesenter hentet. Komplett 90 fanger sett og høyere forskjerm. Men syns ikke den passet helt ass. Ble ordentlig sprekk mellom døra og forskjermen. Så for se hva jeg får gjort med det! Blir lekkert med 90 fangere og GTI leppe hvertfall:) Bilder kommer i morgen

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lønning nå til mandag. Så planene fram over nå er å få tatt ut noe prøveskilter på biltilsynet også få'n på verksted. Bytta alt av bremser, skiver og hjullager. Få sveisa vekk rusten ved batteriet og 4 hjulskontroll.

 

Så blir det EU - godkjening. Regner med at det skal gå ganske bra da. Så blir det skilter og tutt og kjør:D

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å rydda litt inni bilen, så skulle jeg åpne døra på passasjersiden. Men fikk den ikke opp mer en 5cm kanksje. Så gikk inn førersiden får å se, og da var det dørpanelt som hang og slang. Enne feste nedi gjørne hadde knekt:( For se om jeg finner noe lurt får å feste det igjen, men akkuratt nå er jeg tom for ideer...

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lønning nå til mandag. Så planene fram over nå er å få tatt ut noe prøveskilter på biltilsynet også få'n på verksted. Bytta alt av bremser, skiver og hjullager. Få sveisa vekk rusten ved batteriet og 4 hjulskontroll.

 

Så blir det EU - godkjening. Regner med at det skal gå ganske bra da. Så blir det skilter og tutt og kjør:D

 

Bremser og hjullager er jo en lett sak å bytte selv:) sparer myyye penger på å gjøre det selv;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...tror ikke den ble designet for å ha en 1 cm sprekk nei :P jeg ble litt redd når jeg så bildet med m3 speil men heldigvis skulle du ikke ha de på ;) lykke til videre.. jeg syns du har et fett prosjekt jeg. jeg kjøpt bremser på biltema og de er dritbra de assa...:notin:

hilsen mikael ;)

 

volvo 240 gle 88

suzuki ts 50 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...tror ikke den ble designet for å ha en 1 cm sprekk nei :P jeg ble litt redd når jeg så bildet med m3 speil men heldigvis skulle du ikke ha de på ;) lykke til videre.. jeg syns du har et fett prosjekt jeg. jeg kjøpt bremser på biltema og de er dritbra de assa...:notin:

 

Nei, tror heler ikke den er disegnet for det. Forse hva jeg får til! M3 speil skal vekk ja, men finner ingen 90 speil i nær området. TakkTakk, den kommer seg etterhvert:)

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår