Gå til innhold

Kosekroken (alt innen BMW!)

Ranger emnet


Sprøøbilgutt

Anbefalte innlegg

Må få øsa mi på veien snart! Før sommeren er planen... ny S50B30 motor står på jobben, klar til å settes i.

DSC02007.JPG

 

DSC02003.JPG

 

DSC01990.JPG

 

Speilene og de engangsgrill-nyrene er kastet langt vekk.

Sånn stod den i sommer...

 

DSC02548.jpg

 

DSC02530.jpg

 

Er det rondell felger du har på Bmw'n?? :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vært på den med svarte felger på bimmeren du og wicky124?

Hehe får vel slenge ut bilder av min nyeste og nåværende bmw jeg da.

Fått veldig delt respons på det selv, enten så liker folk det eller så hater dem hele opplegget :P

 

Here goes:

kveld.jpg

22092008166.jpg

14092008122.jpg

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 745i e23 nå... har hatt 525i med trimkam og eff-anlegg/grenrør automat+ i sommer var jeg så dum å kvittet meg med en trimma m535i e28 arctic silver metallic(eies nå av en Lasse i Mysen eller Therex som han kaller seg på bimmers.no) Spesielle kantfelger fra Tyskland, m5 styling, shadowline+++

 

e30 har jeg vært fornuftig nok til å holde meg unna, makan til kjedelig/stygt karosseri skal man leite lenge etter!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zikonian: Er det 8,5x18" Breyton du også har?

 

Husker ikke helt bredden på selve felgen, kjøpte dem brukt.

Er iallefall 18" Bretyon Vision med 245/40 hele veien rundt om jeg ikke husker helt feil. :cheers:

 

Greie felger det, selv om jeg får litt kjeft for at jeg heller skulle hatt skikkelige kant-felger.. vi får se! kiddie

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt bredden på selve felgen, kjøpte dem brukt.

Er iallefall 18" Bretyon Vision med 245/40 hele veien rundt om jeg ikke husker helt feil. :cheers:

 

Greie felger det, selv om jeg får litt kjeft for at jeg heller skulle hatt skikkelige kant-felger.. vi får se! kiddie

 

ja må jo ha sort bimmer med sorte felger...bare stiiiil det:) men er sant..enten så liker folk opplegget eller så hater dem det...

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rondell felger du har på Bmw'n?? :)

Hei!

Ja, de stemmer :)

Når det gjelder motor som du spurte om tidligere blir den holdt original i første omgang. Jeg sikler veldig på turbokonvertering, men da ville jeg nok tatt utgangspunkt i en M50B25 eller lignende og satt M3 motoren på hylla :) De vokser jo ikke på trær lenger...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, de stemmer :)

Når det gjelder motor som du spurte om tidligere blir den holdt original i første omgang. Jeg sikler veldig på turbokonvertering, men da ville jeg nok tatt utgangspunkt i en M50B25 eller lignende og satt M3 motoren på hylla :) De vokser jo ikke på trær lenger...

 

hvor mye måtte du gi for de? :) Tror de hadde gjort seg på e36 coupe'n :)

Nesten umulig og få tak i de motora nå, men er en del på http://www.blocket.se :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zikonian: Den 5 serien synes ikke jeg var ille i det hele tatt!! :) Bilen kledde svarte felger, synes det gjorde seg jeg :) Få på "m5" stylinga, så hadde den bilen blitt knall!! :)

 

 

Takk for det! :) Fikk litt annet preg enn de ørten andre svarte E39'ene som ruller rundt her. Var aldri planen med svarte felger, men fikk plutselig en god pris på de der.

 

M5/M-styling har vært planen hele veien det, så det kommer;)

Eneste det står på der, er om jeg skal dra den helt ut med M5 dobbel eksos og. Eller bare kjøre på med vanlig enkel potte, for bytte må jeg uansett, da eksosen er skjult i fangeren fra før.

 

Ble litt forsinket med planene etter et lite uhell på noe stål-is på vei til jobb her om dagen... Men den er snart pen og fin igjen!

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Fikk litt annet preg enn de ørten andre svarte E39'ene som ruller rundt her. Var aldri planen med svarte felger, men fikk plutselig en god pris på de der.

 

M5/M-styling har vært planen hele veien det, så det kommer;)

Eneste det står på der, er om jeg skal dra den helt ut med M5 dobbel eksos og. Eller bare kjøre på med vanlig enkel potte, for bytte må jeg uansett, da det eksosen er skjult i fangeren nå.

 

Ble litt forsinket med planene etter et lite uhell på noe stål-is på vei til jobb her om dagen... Men den er snart pen og fin igjen!

 

Det er bra! Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt lik eksos som org. m5'n har :) Det hadde blitt knall!!

 

Kommer snart noen bilder av min BMW 320i Vanos full m-tech. Tenkt til og kjøpe alt org. fra en m3, stoler interiør osv osv. Skal lakkeres i samme farge, dette kommer til og skje nærmere våren, da jeg har fått låne verksted med alt av utstyr man kan drømme om!! :) Blir lakkert av min far, han har lakkert i ca. 20 år nå :) Smeller ut en link til våren tenker jeg :)

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra! Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt lik eksos som org. m5'n har :) Det hadde blitt knall!!

 

Kommer snart noen bilder av min BMW 320i Vanos full m-tech. Tenkt til og kjøpe alt org. fra en m3, stoler interiør osv osv. Skal lakkeres i samme farge, dette kommer til og skje nærmere våren, da jeg har fått låne verksted med alt av utstyr man kan drømme om!! :) Blir lakkert av min far, han har lakkert i ca. 20 år nå :) Smeller ut en link til våren tenker jeg :)

 

Har mest lyst på org M5 eksos ja, synes de bilene er helt herlige! Satser på dobbel iallefall..

 

 

Ja du må få laget en tråd om bilen din! Flott at du kjører på med org M3 styling, eneste riktige! (mener jeg)

Heldig om du har skikkelig verksted å stå i og, det er noe jeg savner.. Venter i spenning på den tråden! ;)

-02 BMW 530i

-97 Pajero - Vintertraktor

+div tyske kriegsmaschinen

 

En sjåfør er den farligste delen av en bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår