Steffmaister Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Hei. Har en 1990 GT 16v som ikke er helt frisk.. Bilen drar ikke skikkelig før 3000rpm. Når turtallet er under 3000 så går den å lugger. Bilen sperrer også på 5000rpm! Høres ut som om den enten får for lite eller mye bensin! kun ved gasspådrag.. Kommer også veldig mye røyk av eksosen både når den er kald å varm. Bruker ikke vann eller olje..Men er ganske tørst på bensin.. Noen som kan hjelpe meg? Håper på svar.. Ha en Riktig God Jul!!:crazysant: Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Takk for "god" hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Desember 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Var lite respons her ja.. Må være noe med blandingsforholdet ettersom det ryker så fælt å den bruker en del bensin da. Er du ikke på vacn-forumet da? Tipper de vet det der.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 Var det jeg tenkte også.. Er ikke noe hjelp å få på vacn heller.. Får vel prøve å finne ut noe selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 utifra lugginga di er tenninga feil. Villet ha sjekka tenning tidspunkt og reg.reim. Kilen mellom reimhjul og veiv er en sykdom på vw. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg