Night_wolf_x Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 Har en 1,8 8v gti motor som er ombygget med turbo, noen som har noen anbefalinger på hvilken datasprut jeg bør bruke? Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Jeg har satt opp en del biler med vems nå, og er veldig fornøyd med resultatet. Skal snart sette opp en audi RS2 og en golf G60. Om jeg ikke tar helt feil, har 1.8 gti motoren fordeler og en "4 window hallgiver". Det skulle vere veldig enkelt å sette opp en slik motor med vems. Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Alt etter som det. Jeg tenkte i utgangspunktet å kjøpe en ferdig box til G60`n. Da havner vel prisen på rundt 550 euro. så ca 5000kr,- før mva. Det er også litt avhengig av hva du vil ha av options på sprutet. Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 MS og VEMS ewr vel dem billigste. MS er vel noe billigere. har motoren orginalt fordeler med hallgiver innebygd er det jo drømmende enkelt. er der vekter i fordeleren som gjør at hallgiver signalet flytter seg ettersom turtallet øker må denne gjøres stum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lickmastr Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 (endret) stjeler tråden ølitt. unskyld. jeg har en c20ne opel motor jeg skal turbokonvertere. dette er og blir budet bygg.så trenger bare og få styrt tenning og bensin samt mulighet for map sensor osv. bredbåndslamda.. så hva koster det rimeligste og letteste Det helt rimligste da vil være å lodde sammen sprutet selv, og bare bruke de komponentene du absolutt trenger. Som feks å bygge "boxen" selv, du trenger bare en utgang for tenning, og 4 for dyser, istede for 8 av alt. Du lager seff ledningsnettet selv og kjøper bare pluggene. Dette er absolutt billigste men den mest tungvindte måten. du havner da på ca 370 euro med 250kpa map sensor og utganger. 3400kr ca :) Endret Februar 12, 2009 av Lickmastr Siter Audi 90 Quattro. Prosjekt 2.5l 700hk+ Audi RS2. GTK 650. Vems E30 turbo prosjekt. 417.2hk og 535.4nm (vsmotor) opel calibra turbo 1996 - solgt opel kadett c - stillestående prosjekt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg