Gå til innhold

Ny styla bil til 30k?

Ranger emnet


micrakid

Anbefalte innlegg

du skal ha en fin bil, stylet, 200 hk til 30 lapper max?

 

det må bli en sinnsykt rævkjørt bmw 325!

 

 

Alle skal ha bra bil til under 30 lapper? det GÅR IKKE!

Hvor står det at han skal ha 200hk?

 

Kjøp en E30, ikke gå for noen stor, tung og lat 7-serie...

Kanskje fint for de som liker å cruise og skryte av mye unødvendig ekstrautstyr, men jeg hadde nok foretrukket en mindre og hendigere E30.

 

Min mening iallfall...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

få fatt i en gammel saab 900 turbo:) Kjører fra det meste annet i prisklassen du er på jakt etter, og hvis den ikke gjør det, kan du bare skru opp trykket og få 210-220 hk. Styling kan du igrunn glemme, finnes omtrent ikke til disse gamle 900'ene, men noen fine felger er alltids mulig å få fatt i:) Bilene begynner å bli vanskelig å få fatt i, det meste er gammelt og rusta gjør seg vel gjeldende, men duverden så moro hvis du likevel bare skal ha bilen i ett år:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få fatt i en gammel saab 900 turbo:) Kjører fra det meste annet i prisklassen du er på jakt etter, og hvis den ikke gjør det, kan du bare skru opp trykket og få 210-220 hk. Styling kan du igrunn glemme, finnes omtrent ikke til disse gamle 900'ene, men noen fine felger er alltids mulig å få fatt i:) Bilene begynner å bli vanskelig å få fatt i, det meste er gammelt og rusta gjør seg vel gjeldende, men duverden så moro hvis du likevel bare skal ha bilen i ett år:)

 

mvh oddi

 

aero-kit er gromt, gikk en sølvgrå 900 turbo aero i hokksund noen når siden, noe påkosta hos KRB visstnok. Den var grom, men påkosta ja:)

 

volvo turbo er beste valget om du skal ha bensin utvilsomt.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg bak oddi her. 900 turbo gir veldig mye morro for pengene! Og som biring sier, er de skamfete med aero-kit. Det skal sies at det er veldig vanskelig og oppdrive det kittet.

 

Om du ikke har noe i mot FWD, så tror jeg du blir fornøyd med den. De fikk vel brekket på bakhjula i 88. Dette er jeg ikke helt sikker på, så rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte denne 300TE'en for 1.5år siden. Beste bilen jeg har hatt. Nydelig motor, nydelig komfort, vanvittig kvalitetsfølelse og et udødelig design!

 

Bilde154.jpg

 

IMG_0232.jpg

 

Skulle aldri ha solgt den. ALDRI!

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår