Gå til innhold

bil ødelagt under 2 uker etter kjøp.

Ranger emnet


desibel

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke forstå at noen her inne på denne tråden, tror at de skal kunne få clutchen evt. byttet eller i det hele tatt dekt noen prosenter av reparasjonen ifra selger. Det har jo ikke rot i virkeligheten i det hele tatt.

 

Men det som er rett, er at kjøper har RETT til å REKLAMERE på objektet som ble overtatt ved salg. MEN en REKLASMASJON tvinger ikke selger til å reparerere objektet gratis for kjøper. REKLAMASJON gir kun kjøper rett til å KLAGE på objektet.

 

Med all denne vranginfoen ute å gå, så tror jeg ikke at jeg skal tørre å selge min bil privat, ved neste gang jeg skal ha en ny bil. Da det tydeligvis er mange her inne som tror at selger må utbedre en evt. feil på objektet inntil 2 år etter kjøpsdato, det er jo sinnsykt å tro det! Om det hadde vært slikt, så da jo ikke finn.no eksistert, da ingen hadde turt å selge noen ting, i og med at det nesten er 100% sikkert at, ihvertfall en bil, går i stykker i løpet av 2 år. Eller at en del på bilen går i stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i taliban...

 

 

 

nei men står det SELGES som den står eller lignende om man blir enig med kjøperen så kan han drite i å komme tilbake til meg hvis jeg selger bilen ... selv om jeg forteller alt som er + og - med bilen når jeg selger

 

vær klar over at du tar totalt feil.. kun hvis det står i kontrakt at kjøretøyet selges som delebil evt rep.objekt fratrer angrerett/reklamasjonsrett.. lær deg reglene før du åpner kjeften..

er alt for mange som tar pisspreiket fra påståelige bedrevitere på div forum seriøst

95 vulva 855 2,5 med nok utstyr;)

Stereo: mac audio kompsett framme og bake

pioneer deh p7000ub, focal bomba 27v1

 

mercedes 124 230e turbo(BENSIN!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår