Golf IV 2001 Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg har en Golf stasjonsvogn 1.6, 2001 modell. Lysene til varmeapparatpanelet fungerer ikke (3 skrubrytere). Det var plutselig borte en dag. Jeg banket til på siden, og det kom tilbake et par ganger. Nå er det helt borte. Noen som vet hvordan/hvor jeg skal komme til for å sjekke hvor det eventuelt kan være dårlig kontakt? Mistenker nesten ikke pæra da det var tilbake et par genger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embla Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Sannsynligvis dårlig kontakt i sokkelen til pære. Vet ikke hva slags pære som er i golf 4, men i golf 3 er det en "innstikk"type, og der blir ofte sokkelen litt slapp.Må nesten skru opp å se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 er nok pæra som er gåen, de gangene du dunka i siden kan wolframtråden ha fått kontakt akkuratt nok til å lyse litt.. dra ut den midterste vribryteren. inni der sitter en liten pære. finn en tynn plast/vakum slange og klipp av en liten lengde og bruk den til å tre over "hodet" på pæra slik at du får dratt den ut med slangen. som du sikkert skjønner så er det litt trangt, men dette er måten jeg gjør det på.. så må du skaffe en ny også trer du slangen så vidt over hodet og setter pæra på plass igjen,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV 2001 Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 Tusen takk for svar! Jeg skal prøve det (det med slangen var et genialt triks forresten). Prøvde å ta tak i bryteren i sted, men den satt.. Bare å dra rett ut, uten noe skruing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 dra den rett ut ja. kan bruke en tang,men legg noe imellom kjevene så ikke du riper bryteren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV 2001 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Takk for tips!:) Jeg har nå skiftet pære, men det lyser fortsatt ikke. Kan det være kontaktfeil et sted, og hvor skal jeg begynne å lete i såfall? Det er bare lyset til varmeapparatdelen som er borte, så det kan ikke være sikring? Kikka over en del sikringer i går, kunne ikke se at det var en til bare denne delen av belysningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf IV 2001 Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Jippi!:) Fant ei pære til og prøvde igjen, og nå har jeg lys!!! :thanks Tusen takk for hjelpa, fremgangsmåten var akkurat slik du beskrev!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Desember 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2008 bra det ordna seg til slutt da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg