Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

klovn, detta er jo en løpsbil. Uansett så var det vanskelig å se at den var baksigen, se på en 123 med deffekt nivå, blir jo nesten redd bilen, selv om det er grommeste bilen som finns med riktig senk.

 

Og du klovndaniel, du har det mest passende nicket på hele forumet her...

Så lenge den karakteristikken kommer fra en som syntes MB 123 er verdens peneste bil så tar jeg det som et kompliment..

Sto det noe i topic om at løpsbiler var utelatt??? Kan ikke en løpsbil ha stuk/stance?

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den karakteristikken kommer fra en som syntes MB 123 er verdens peneste bil så tar jeg det som et kompliment..

Sto det noe i topic om at løpsbiler var utelatt??? Kan ikke en løpsbil ha stuk/stance?

 

godt å høre;) stuk/stance er ment på veien, rallycross/rally er noe av det grommaste som finns, men en baksigen bil passer ikke som på gate/utstilling sålenge det ikke er full løpsbil da, selv om det er griserått! Det er to heeeelt forskjellige ting. Hvor dumt ser det ikke ut med en stupende bil i rally, det gir helt feil oppsett også?! blir av samma ulla.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto det noe i topic om at løpsbiler var utelatt??? Kan ikke en løpsbil ha stuk/stance?

 

Men så var det heller ikke postet i rally/rallycross delen, trodde det da var innlysende at det ikke var snakk om motorsportbiler.

 

Emeste motorsportstuket jeg liker er Gr.H ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg virkelig ikke du tror at jeg syntes 123 er pen

 

nei, nettopp det gleder meg veldig. For da er dem sjeldnere og mindre folk velger dem;) takk for det Mondeo. Forhåpentligvis kvitter folk seg med dem etterhvert nå, sånn at enda flere kan komme i mitt eie;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muskelstuk! Tøft :D

 

 

 

macho stuk ! :P

 

Takker;) Ja, syns det ble litt for mye japse og tyskerstuk her inne etter min smak. Har ingen aning åssen min bil "stancer" ?! Men stuket har den vet jeg! :D Er iallefall ikke mulig å få den noe lavere foran, har 1mm klaring mellom framdekket og innerskjermen øverst på dekket.. Men det går akkurat, så da er det akkurat passe! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår