Tor Andre Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 i dag monterte jeg dump på min volvo s70 2.0LT 1997mod. jeg demonterte ikke den originale resirk dumpen men bare tettet slangen på den og satte slangen til dumpen der resirken sin slange var festet... har jeg jort noe feil? føler at turboen kutter luften... har jeg for lavt trykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 Den orginale blåses i åpen posisjon av trykket = tapt trykk, og mindre effekt som resultat, det er derfor den må plugges. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Andre Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 må jeg ta av turbo da``? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Nei, men det er jævli trangt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 det går.. bytta dump på min i bilen, den som fulgte den nye turboen var ikke tett. var egentlig veldig enkelt men det forutsetter at man har slanke hender og ene skruen må løsnes fra underside av bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg