Gå til innhold

Er oransje blinklys fetest?

Ranger emnet


melonen1

Anbefalte innlegg

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er så kul at jeg kjører rundt med orange blink på ene siden, og gult på andre :)

 

Men, det kommer litt ann på fargen på bilen hvor bra orange blink ser ut. På sølv og svart er det imho finest med hvite...

 

Baklyktene bør være originale, hvite/helrøde/sotede ser ikke ut som om de hører hjemme på bilen.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to faktorer, er det gjennomført og (som nevnt av andre her), passer det bilens farge?

 

Shameless whoring, men jeg syns fargen står til blinklysene iallfall:

 

new7.jpg

 

Det verste jeg ser er når noen har klare blinklys foran, oransje sideblink og sota bak. Men for all del, sikkert noen som mekker dette med triksing og miksing, og da skal jeg bøye meg i støvet ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to faktorer, er det gjennomført og (som nevnt av andre her), passer det bilens farge?

 

Shameless whoring, men jeg syns fargen står til blinklysene iallfall:

 

new7.jpg

 

Det verste jeg ser er når noen har klare blinklys foran, oransje sideblink og sota bak. Men for all del, sikkert noen som mekker dette med triksing og miksing, og da skal jeg bøye meg i støvet ;)

 

 

Eirik

 

men det der er vel ingen 240..

fargen og stilen på bilen har vel litt å si ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest også bilens farge har mye å si.

Kontraster ser somregel bra ut.

 

Det blir litt som chrome vs sorte lister, det avhenger av farge, etc. om det ser bra ut.

 

 

:word_ms

 

Er ikke noen fasit på sånt, er alt etter smak, og åssen resten av bilen er... Ville f.eks aldri satt hvit blinklys på min hvite bil, må ha noe som bryter opp syns jeg :)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig smak og behag. Jeg personlig synet det er mye finere med hvite blinkers.. Noe på grunn av jeg synest orange blinkers skiller seg for mye ut.. Synest bilen ser ut som et slags fagekart når det er så mange foskjellige farger.. Derfor synest jeg der ser mye mere strøkent ut med hvite blikers.. Går mere i ett med lyktene og.. Men som sagt.. Er smak og behag.. Er mange som liker volvo orginal..

Litt for mange biler.. Til å ramse di opp her..

 

Proskjektsiden og oversikt over bilene..

http://killerfly.piczo.com/?g=1840322&cr=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Asconaen tenker du? har et par reservelykter jeg skal prøve det på, for å se om jeg liker det :) Blir litt sånn emo-maskara look syns jeg :D

 

Emo look er iallfall ikke noe pent;)

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår