Mac Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Mammut89 Her er mac i bil :) syns det var ganske søtt :cool: http://www.mujmac.cz/art/hw/tatra_mac_eng.html Det var kult.. Men det var Mac.. og det vil vi ikke ha noe av.. :) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 ironisk når du kaller deg selv for mac :) Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 hahahah :D Men, noen framgang i prosjektet ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 prosjektet mitt står på pause for tiden . jeg mangler bare et mini itx kort , 15" LCD skjerm og en 12v -230v omformer holder på å ommøblere hele bilen for tiden skal ut med dashbordet og sånn så får se hvor jeg får skvisa det inn . Et eller annet sted skal det Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Hehe :) er mye muligheter :) Funderer litt på og begynne på noe sånn selv jeg... men usikkerhet hvordan det blir med lydkvalitet osv når jeg spiller musikk fra pc'n :confused: Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 tror det blir best med en god cdspiller . Det er ikke mange voltene som kommer ut fra et lydkort men i å se på Divx og dvd sammenheng så trenger man ikke spille så høyt og gromt. Det burde fungere. I tilleg til at pc encoder mp3 mye bedre enn de fleste mp3spillere Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Mac Det var kult.. Men det var Mac.. og det vil vi ikke ha noe av.. :) Faktisk så var det ikke det... hehe.. jeg liker ikke Mac... Nicket mitt kommer av MacGyver det... blei kalt det før. derav Mac :cool: Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Mammut89 tror det blir best med en god cdspiller . Det er ikke mange voltene som kommer ut fra et lydkort men i å se på Divx og dvd sammenheng så trenger man ikke spille så høyt og gromt. Det burde fungere. I tilleg til at pc encoder mp3 mye bedre enn de fleste mp3spillere Noen måte og få dette like bra som en vanlig CD-spiller? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Jeb Noen måte og få dette like bra som en vanlig CD-spiller? Kjøre digitalt mellom pc og spiller, eller koste på et skikkelig lydkort. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by nissan s13 Kjøre digitalt mellom pc og spiller, eller koste på et skikkelig lydkort. Man kan feks smelle inn et Creative Audigy kort i pcen, veldig bra lyd, og fins også som ekstern sak, til bærbar.. :cool: Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Eller et litt påkosta Terratec kort, vil da ha muligheten for betydelig bedre lydkvalitet enn en cd spiller. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Blir det ikke et problem med støy i signalkabelen mellom PC og forsterker (eventuelt Line-in på spiller)? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Blir det ikke et problem med støy i signalkabelen mellom PC og forsterker (eventuelt Line-in på spiller)? Like mye som f.eks mellom forsterker og spiller. Viktigeste er å få et lydkort med min 2V på utgangen, men optimale er vel å kjøre heldigitalt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 du skal lete lenge etter et lydkort som klarer 2v Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2004 Nei, letet i 2min og fant ut at Audigy 2 kort har rated output på 2V:D Så sant jeg ikke har misforstått dette: Audio Performance Signal-to-Noise Ratio (AES17, A-Weighted) Rated Output 2V 1V Stereo Output 108dB 102dB Front and Rear Channels 108dB 102dB Center, Sub and Side 108dB 102dB Total Harmonic Distortion + Noise at 1kHz (AES17) 0.004% (1V, 2V Rated Output) Frequency Response <10Hz to 46kHz (1V, 2V Rated Output) (+/-3dB, 24-bit/96kHz input) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg