Laaars Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Slår politiet hardt ned på merker / streamere i ruta?? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 kjøretøyforskriften §25-2 lysutstyr som bil skal ha. punkt 3 Bil skal ha to lykter forover som gir hvitt parkeringslys. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by borabora Så de har merka sånn at rånerene kan sette på merker da? :rolleyes: Toning av ruta er noe helt annet. Rykk tilbake til start og les en gang til. ;) Les godt igjennom det med kjøretøyforskriftene. :) du kan ha streamer ned til det merket... og ja VEIT da egentlig har med toning å gjera.. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Om frontruta har merking kan man ha film/streamer ned til det merket. I typegodkjenninga for bilen er dette opplyst..... er en liten pil og AS står det under pila, ned til dit kan man ha hva man vil. Under merket er siktfeltet Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by kas eller du kan kjøpe deg streemer fra foliatec med tuv godkjenning. jeg fikk min godkjent i vognkortet mvh Hvordan ser denne ut da? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Originally posted by Jonte Hvordan ser denne ut da? den er i forskjellige farger,transparent,ligner litt på orginal frontrutetoning. jeg godkjente min med den,tok den av og la på en annen og viste bare vognkort når jeg ble stoppet mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3D! Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 Hehe!Den med å få bilen godkjent med en dtreemer og så rive den av i klistre på en ny likte jeg!Knall.Tror det blir min løsning. Siter Mvh: 3D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 Originally posted by Laaars Slår politiet hardt ned på merker / streamere i ruta?? Politiet bryr seg vel ikke så mye om det, men biltilsynet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Desember 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2003 politiet her ute stopper for med streamer(dinna stripa oppe i frontruta sant?), den måtte vekk på staden trur eg, pluss 1000kr i bot om eg ikkje husker feil. Kan ver at 1000kr var kombinasjon med ulovleg bruk av grøftelys+streamer. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg