Gå til innhold

Hvor mye trur du jeg kan få for min volvo.?

Ranger emnet


JokkmokkTurbo

Anbefalte innlegg

Greit at det for deg er en enkel jobb, men ikke for de aller fleste. Dessuten så vil nok de fleste tenke "jallamekk" med en gang. Hadde fiksa feilen før jeg hadde solgt. Er svært få som gidder å hente en ny bil med tilhenger. Selv solgte jeg en 91`mod 245 for 10000,-,EU ok i 1år framover, ingen feil, helt orginal, litt rust osv.. før finanskrisa. Var ingen som ville gi mer. 240 er et hælvete å selge. Gammal dritt som bruker masse bensin. Ikke populært i disse dager.

 

 

Fikk i dag et usett bud på 10.000kr av en som driver med rally.

Han kommer å ser på den til mandagen.

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er rallybil så mye bedre enn jordebil a?

 

Han skal ikke bruke den som rally bil.. Han skal ha noe ved siden av.. Sånn at han kan ha godt med deler til å evt bytte div ting.. =)

Han kommer på mandag og ser på den.. Han virker som en real kar..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er dårlige grier synes jeg. Selg den til en entusiast! ikke en tulling som skrur og herper bilen!

 

Han skal ikke bruke den til rally som sagt.. Han skal ha den til a til b bil.. Fordi han har en annen bil som dør straks..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble laget hvit lakkerte 240er til Lillehammer OL i 1994. Hvor mange er jeg ikke sikker på, men det er et fåtall.

 

De var ofte fra 91 og oppover.. Har hatt en slik.. Var 91mod :)

Men kan hende noen var laget for OL også..

Men denne stod i en rød 245

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv ville jeg ha gitt opptil 15 for den! Men forutsett at du hadde fikset rattstamme og ledningsnettet! Det vil jeg si er viktig å fikse før man idet heletatt begynner å tenke på å selge! Fin bil, likte denne jeg :) Selv kunne jeg ha kjøpt den! Men når ikke lommeboka er enig, så er det vel ikke stort å gjøre desverre :/

 

Lykke til ;D

Mazda 323 LX 94"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har bud på 10k, synest jeg du bør selge den for det.

 

Venter på telefon.. Han skal ringe i dag.

Dette er jo en bil som har gått på saltfrie veier siden den var ny.. Så det er veldig lite rust for å være en 81mod..

Håper han gir lyd fra seg bare :)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv ville jeg ha gitt opptil 15 for den! Men forutsett at du hadde fikset rattstamme og ledningsnettet! Det vil jeg si er viktig å fikse før man idet heletatt begynner å tenke på å selge! Fin bil, likte denne jeg :) Selv kunne jeg ha kjøpt den! Men når ikke lommeboka er enig, så er det vel ikke stort å gjøre desverre :/

[quote)

 

Takk takk..

Hu er god jenta mi.! =) Fikse feilen er jo som sagt enkelt.. Men lommeboka mi sier at jeg ikke har rå selv.. Så da må jeg nesten selge den uten å fikse det..

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv ville jeg ha gitt opptil 15 for den! Men forutsett at du hadde fikset rattstamme og ledningsnettet! Det vil jeg si er viktig å fikse før man idet heletatt begynner å tenke på å selge! Fin bil, likte denne jeg :) Selv kunne jeg ha kjøpt den! Men når ikke lommeboka er enig, så er det vel ikke stort å gjøre desverre :/

[quote)

 

Takk takk..

Hu er god jenta mi.! =) Fikse feilen er jo som sagt enkelt.. Men lommeboka mi sier at jeg ikke har rå selv.. Så da må jeg nesten selge den uten å fikse det..

 

Yes:) hehe, nei, er dette med lommeboken å gjøre da vet du :P hehe:P Men går jo ann å selge selv om rattstamme er knekt og lednings nett er ødelagt såklart:) Lykke til ;D

Mazda 323 LX 94"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yes:) hehe, nei, er dette med lommeboken å gjøre da vet du :P hehe:P Men går jo ann å selge selv om rattstamme er knekt og lednings nett er ødelagt såklart:) Lykke til ;D

 

Kan du skru.. Er dette gjort på noen dager.. :P Følger jo med alt til å få fiksa bilen.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår