Gå til innhold

Så ble det Mini igjen på meg!

Ranger emnet


Phantom

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter.

 

Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter.

 

Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da

Da tror ikke jeg at du har såtte i, kjørt eller prøvd å brukt en Smart Roadster.

 

Prøv å å få med deg noe som er større en 40x40cm, det går en liten fjørnstyrt bil med utstyr framme, det går an å ha med seg en kompis, og bake er der kanpt nokk plass til en varseltrekandt!

 

En Mini kan ikke sammenlignes med en Smart Roadster når det gjelder bruksområde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan man kan finne på å handle verdens MEST ubrukelige bil til en sånn pris?.. Jeg finner jo faktisk en Smart roadster mer brukanes på alle måter.

 

Hvis du seriøst har gitt bortimot 400k ++ for den bilen der må du ha vulgær intresse... mener jeg da

 

Hva finner du ubrukelig med bilen ? Du sier på alle måter ?

 

Jeg var ute etter en bil med nybilgaranti, som går høvelig godt, ser etter min mening bra ut og jeg mener faktisk at jeg også fikk bedre plass, siden min forrige bil hadde plass til typ ingenting..

 

Hva jeg betalte for bilen bør heller ikke være av interesse for deg, da det ikke er dine penger.

 

Men hey, alle får ha sin mening, dette er jo ett forum, og når du DRFT-R begynner å poste alle dine tanker i tråder så øker aktiviteten betraktelig

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har aldri prøvd en roadster, men alt jeg vet at for 1/4 av prisen av en mini, som bruker 0.4l/mila og kjeppjaga min excrusion med 1100nm på motorveien så ville jeg heller valgt en slik'en enn å betale 400k for en mini.

 

Prisen er det som virkelig dreper lysta på noe som helst i nærheten av å kjøpe seg slikt

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har aldri prøvd en roadster, men alt jeg vet at for 1/4 av prisen av en mini, som bruker 0.4l/mila og kjeppjaga min excrusion med 1100nm på motorveien så ville jeg heller valgt en slik'en enn å betale 400k for en mini.

 

Prisen er det som virkelig dreper lysta på noe som helst i nærheten av å kjøpe seg slikt

 

Nei altså forskjellige folk, forskjellige lyster og behov..

 

Fikk en bra deal med innbytte av Lotusen så er fornøyd jeg

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår