al3x Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Neimen, kom du deg opp den veien. Heva bilen nå da? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Nei, bare tvang den over fartsdumpene :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 blir det snart lakkering da? :) vi kjører klart lavest av de 5 bila :D legger ut noen av de samme + litt andre bilder i tråden min ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Sweet Petra :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Likte sykt godt det siste bilde der ;) Najs bilder:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Jøss, er det liv i deg og :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Noen bilder fra Våler :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hehe, det er sånn sandblåsing funker altså..! :D Du har senket den bra ned altså.. går det an å svinge med det greiene der også? :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Svinge går helt fint det :D Værre med fartsdumper! Greie slipemerker på skrå over dumpene i gata her :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juni 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Jøss, er det liv i deg og :D Hvis det var meg du mente, så er det liv i meg ja:D litt sjeldent inne på bilforumet for tiden;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2010 Deg jeg sikta til ja ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Juni 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg har vært litt opptatt med andre ting;) skrur audi 10 timer om dagen og da er man ikke såå gira på å holde på med bil når man kommer hjem ;) Men dessverre er ikke lærling lønninga å fryktelig høy:( men har kosta på nye klosser og skiver forran, tannreim+vann pumpe, nye kalipere begge sider, c-stag og masse diverse småting;)Blir vel muligens girkasse til høsten å, så har nok å bruke pengene på:D Får komme litt sterkere tilbake senere :) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Ja, du får komme knallsterkt tilbake :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Update on the way en dag jeg får tid :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Noen bilder med de lakkerte delene. Som må tilbake til lakkerern igjen... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg