alarm92 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Dæven han steiki han blei blank! ;) Den der voksen må jo være et kjempemiddel. Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Voksen kosta en lapp, men verdt penga;) så får vi se hvor lenge den holder;) tror jeg må begynne å bruke lærling pengene noe sånt jeg å snart;) var jo helt rått resultat! men må få fiksa noe motor greier først, så blir det bra:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 Dæven han steiki han blei blank! ;)Den der voksen må jo være et kjempemiddel. Ja, den er helt knall:D tror jeg må begynne å bruke lærling pengene noe sånt jeg å snart;) var jo helt rått resultat! men må få fiksa noe motor greier først, så blir det bra:D Haha;) Ja, det syns jeg du skal gjøre!;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Januar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 Bruker du lang tid å polere den en runde? Og plages du med å få av all voksen etterpå? Jeg holdt på å gnikke mæ vettalaus på min bil Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Januar 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2010 (endret) Tja... Tid... Spørs hva du skal gjøre det da :) Full pakke med polish og voks tar jo litt tid da, men hvis du bare skal vokse bilen, tar det ikke veldig lang tid. Legger på, lar det tørke, herde i 3-4 timer, legge på, lar det tørke, og så herde igjen. Polerer du først tar det litt mer :) EDIT: Ja det er sant, når man legger en Swissvax er det anbefalt å bruke cleaner fluid først, så voksen før "feste" :) Endret Januar 26, 2010 av Sandmo Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 I mårra skal det kjøres vokstest på panseret :) Tenkte å teste holdbarhet og utseende! Deler opp slik; Planen var å korrigere panseret først, og så kline på :) Skal prøve å huske å dokumentere godt :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 I mårra skal det kjøres vokstest på panseret :) Tenkte å teste holdbarhet og utseende! Deler opp slik; Planen var å korrigere panseret først, og så kline på :) Skal prøve å huske å dokumentere godt :) og der tørna det for marius :D men jeg liker det :yummy: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Tørna for meg for lenge sia Stian ;) Skal skrive ferdig nå, så får vi se hva jeg ender opp med til slutt! Uvisst om jeg legger det ut her, eller under Bilpleie-delen... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 gleder meg;) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hva tror du Truls, egen tråd eller legge den her? ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Ble en egen tråd på bilpleieforumet her inne:) Vokstest Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Hiver ut et par nye bilder :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 syns bilen din er greit blank nå marius :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 So is your mama's ass :D La et par lag med Dodo Juice, og hu digga det :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg