Gå til innhold

Sandmos 98 A4 1.6 [TIL SALGS]

Ranger emnet


Sandmo

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

planene er ikke sånn kjempe store:) s4 front + grill, senk 40 mm, rs4 18" felger til sommeren, litt grymmere eksos og lakkere opp litt diverse og xenon i langlys(kanskje spredere):) blir vel toning av ruter å;)blir vel helt grei:)

 

vintermodus er ganske kjipt, men blir vel sommer i år å:D! fin bil til å være i vintermodus! du cruiser vel rundt i asker området regner jeg med! så da spotter jeg vel den i sommermodus etterhvert å:)

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan, men gå før justerbart isteden for 40mm fjører ;) Da slipper du at den ser baktung ut ;)

 

Tja, holder jo til i Slemmestad, så er ikke umulig at jeg blir å se innover, hvertfall ikke om sommern! Ikke no er som å cruise i sommermodus, med sommersko og sommerhøyde :D

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan, men gå før justerbart isteden for 40mm fjører ;) Da slipper du at den ser baktung ut ;)

 

Tja, holder jo til i Slemmestad, så er ikke umulig at jeg blir å se innover, hvertfall ikke om sommern! Ikke no er som å cruise i sommermodus, med sommersko og sommerhøyde :D

 

Takk for tipset:)! skal sjekke ut litt mer om justerbart, regner med det står en del her på forumet om akkurat det:) sett mye diskusjoner om det hvertfall:P

 

Sommersko og sommer høyde er tingen:Dgleder meg vilt til sommeren, men bekymra for at jeg kommer til å bruke litt mye penger på bilpleie:D blir fort mye penger ut av det hvis man skal ha ordentlig resultat!:)

 

Du har vel brukt et par kroner på bilpleie du å?;)

 

EDIT: Hva er det du har senka bilen din med? står vel i tråden din et sted, men blir så mange sider å lese gjennom:D Har lest gjennom tråden din et par ganger før før av, men mann's minne vettu... det varer ikke lenge:P

2000 Audi A4 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår