Sandmo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2010 Haha, du vet jeg ikke kan sånt Alex ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Utstillingsbil;) noen spesielle planer for bilen til sommeren da? Cruise en del regner jeg med?:D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Utstillingsbil ja... Kanskje i et mørkt lokale hvor man ikke får ta på den :P Nei, må prøve å få lakkert litt da... Den er ikke veldig pen egentlig!;) Blir vel stort sett cruising ja! :D Være med?:P Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Fant visst et bilde til fra i går :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 Is nice :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 One more :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 I really like it:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 I know, ellers hadde du ikke hatt lyst til å kjøpe den ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Utstillingsbil ja... Kanskje i et mørkt lokale hvor man ikke får ta på den :P Nei, må prøve å få lakkert litt da... Den er ikke veldig pen egentlig!;) Blir vel stort sett cruising ja! :D Være med?:P Seff, må få til det;) Tror bilen din er penere enn gjennomsnittet;) men litt lakk høres bra ut:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Hehe, frontfangeren hans trenger iallefall lakk! :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 Sant Alex, er snart ikke lakk igjen på den :P Panseret trenger en runde det og... Og bakfangern burde hatt litt maling... Og kanalene... Og listene... Og venstre skjermen burde vært bytta... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Guide på dockingen til iPhone'n? Det såg veldig bra ut :D Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Ikke så mye å lage guide om ;) Bare å nappe ut askebegeret, fylle igjen skuffen, slipe ned og lakkere ;) Så trekker du kabel fra spillern og ned ;) Ja, og så kjøper du bare en billig docking på ebay :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Bare bruk en trebit/plastbit/whatever til å lage et lokk over askebegeret :) Jeg tok et gammelt cd cover og kappet til og så lagde jeg bare hull til iPoden så den kunne stå. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 Blir nok penere da ja :) Droppa det på min jeg, men mulig jeg gjør noe med det etterhvert! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg