Sandmo Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja, askebeger kan brukes til fornuftige ting og :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Har du lader på stasjonen også? Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 jepp, den bør lade:) Men får se når jeg får kobla den opp:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alarm92 Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Thumbs up! Siter SELGES: Alt av A4 B5 deler -Audi A4 Avant 1.8tqs 98" -Audi A4 Sedan 1.8t 96' Opprettingsprosjekt [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Hva du får til Marius ;) Når du først gidder (A) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Sant sant Alex:) Det er det å gidde ;) Og hva jeg får til når NOEN forteller meg how to ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Sant sant Alex:) Det er det å gidde ;) Og hva jeg får til når NOEN forteller meg how to ;) Hehe, vi kan kalle det et dytt i riktig retning (: Så ser det ut som at du klarte det mer på egenhånd xP Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2009 Ja, jeg kjøper den avtalen der :) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 Da er juleshininga i gang... Bilen ble vaska og claya i går, og i dag har det ikke skjedd noe, alt for mye snø:P Håper jeg får gjort mer i mårra, hvis ikke får man bare vente til mandag:) Bilder kommer hvis jeg husker å ta med kamera neste gang:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 I dag har jeg polert og lagt på lakkforsegling, og i morgen kommer det på et par lag med voks:) Før start Ferdig maskert Fått bort en del riper:) Slik så den ut når jeg tok kvelden, mangler et par lag voks! Ble visst ikke verdens beste bilde... Fortsetter nok i morgen:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 flink ghutt :D edit: post nr. 1000 i denne tråden :) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Jaggu :D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Audi_ Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 faen a gutt..... begynt å bli seriøs nå eller ? hilsen stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Klart det Stian;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2009 Da var bilen blank og fin, etter to lag med Chemical Guys 5050 :D Knall ble det :D Ikke så bra bilder, men det får ikke hjelpe;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg