stepside Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Hei. Skal ta ut en Th700 kasse å skifte ut den med en TKO600. Må jeg støtte opp motoren bak når jeg fjerner kassen? Den er jo bare festet i motorfestene. Leste i den ¤**! håpløse Haynes, men den sier ingenting om dette, eller den sier at man ikke trenger å gjøre det. På meg virker det naturlig at man må støtte opp motoren i bakkant. Hva sier dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 nei det trenger du vel ikke, men pass på fordelerlokket ditt så det ikke knuses mot torpedoen når motoren senkes i bakkant. sjekk også klaringen for vifta Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Har bare gjort dette på en 940 å da må man støtte opp motoren i bakkant av akkurat den grunnen du nevner, fordeleren. Men klarer virkelig motoren å henge i motorfestene noen særlig lang tid ?Min bil vil nokk stå uten gearkasse i mange uker. Blir ikke gummimotorfestene ødelagde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Kan kanskje være greit å avlaste den hvis den skal stå over lengre tid. Egentlig ikke tenkt over dette, men finnes vel to typer motorfester,med og uten metallomramming. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg