Sæther Racing Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Noen er inne som kan på seg jobben og bytte mine hjulbuer på omegan, Har kjøpt 2 nye hjulbuer, så er bare og kappe og sveise på. Men skal ha det 100% eneste grunnen at jeg gjør det., Så jeg lar ikke en lærlig på 17. begynne og skjære vilt i den, Helst erfaring, og har gjort dette før. Skulle gjerne gjort det selv. Men vil ha det 100% og da jeg ikke har gjort dette før ser jeg det best at noen andre tar den jobben Dette er bilen, den er nylakkert i sommer og er ikke noe rust i hjulbuene men jeg reparete de selv steel epoxy og bygge skum på noen hull jeg hadde Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Ingen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 kjør greia ned hit, så skal jeg da få hefta fast noen platebiter...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Skulle gjerne gjort det selv. Men vil ha det 100% og da jeg ikke har gjort dette før ser jeg det best at noen andre tar den jobben Dette er bilen, den er nylakkert i sommer og er ikke noe rust i hjulbuene men jeg reparete de selv steel epoxy og bygge skum på noen hull jeg hadde 100% og så er det lappet fra før med epoxy og byggskum? Kan godt skifte hjulbuene dine-hvor er bilen i landet? EDIT-Follo-da er det vel neppe aktuelt å få jobben gjort på Nordmøre:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Follo står det på brukeren, så kan nesten rekne med at bilen er der og da.... Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 kjør greia ned hit, så skal jeg da få hefta fast noen platebiter...:D Hvor mye skal du evetuelt for og bytte hjulbuene? Har 2 nye hjulbuer til bilen, så er bare og skjære og sveise fast de nye. Bilen står i SKI i follo ja, og kan kjøres et stykke Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 ????????????????????????????????????????????????????????????????? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Desember 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2008 jaja... ikke alltid innom alle sider hver dag da... Jobber jo litt innimellom...:D men regn med 3-4 lapper ville jeg tro, da med sveising, tinning, sparkel og Fyller... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg