Gå til innhold

Småfeil på forumet - og andre småting.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette får eg fram når eg går inn på "Hvem er aktive" under sideområder.

 

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

 

Guru Meditation:

XID: 2130654578

 

Varnish

 

Er det nokon andre som har det samme probleme.

Kan nokon administratorar får orden på det.

 

Edit: Det passer bedre å bruke denne tråden til å rapportere småe feil. Så slepp ein å lage ein nye tråd bare for nokre småfeil.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 11 months later...

Det er ikkje så viktig, men på "Carspotting" så er det sånn at når eg klikkar på ein tråd med tittelen: BMW Gran Turismo, så kjem eg til ein tråd med tittel: Tråden for spottings i utlandet! Det er to tråder med ein og same link.

tråden for spotting i utlandet:

http://www.bilforumet.no/carspotting/177269-traden-spottings-i-utlandet.html

BMW Gran Turismo.

http://www.bilforumet.no/carspotting/177269-traden-spottings-i-utlandet.html

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikkje så viktig, men på "Carspotting" så er det sånn at når eg klikkar på ein tråd med tittelen: BMW Gran Turismo, så kjem eg til ein tråd med tittel: Tråden for spottings i utlandet! Det er to tråder med ein og same link.

tråden for spotting i utlandet:

http://www.bilforumet.no/carspotting/177269-traden-spottings-i-utlandet.html

BMW Gran Turismo.

http://www.bilforumet.no/carspotting/177269-traden-spottings-i-utlandet.html

 

Det er fordi jeg "merged"=spleiset/flettet BMW Gran Turismo-tråden inn i Spottings i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor det? bmw GT er jo å finne i norge å...

 

Var spørsmålet til meg?

 

Fra tråden:

hadde bimmern på service hos BMW i sverige og så den nye gran turismo...[/Quote]

 

Akkurat som vi har samletråder for andre ting, så har vi en fullt brukbar tråd for spottings utlandet.

Har satt på "tidsur/timer", så flyttet-linken forsvinner etterhvert.

 

Eller hva var det du mente...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har problemer med at dere blir logget ut av BF når dere fx. bytter side i en tråd eller åpner en ny tråd? Det skjer ganske ofte med meg, et par-3 ganger hver dag. Meeget irriterende å måtte logge inn igjen så mange ganger.

 

Internettkoblinga er stabil og jeg bruker Explorer forresten...

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, men det kan ha noko med sikkerheten å gjera. Eksempel: du er pålogga på BF, du går ifrå pcen ei stund, og då kan nokon andre skrive eit eller fleire innlegg med din brukar.

 

Hadde forresten eit problem med å skrive i søkemotoren og i hurtigsvar.

Men det er i orden nå. Det var med FF. Skulle prøve med IE, men då var det i orden med FF.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først var "Den store nyhetstråden" på "Stripa" så vart den flytta til "Annet bilrelatert". Så blei "Trafikkbildet i Norge blir farligere og farligere" flytta inn i "Den store nyhetstråden". Greit det, men nå ligg Den store nyhetstråden på "Amcar". Den låg på "Stripa" først. Det var noko merkeleg.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har problemer med at dere blir logget ut av BF når dere fx. bytter side i en tråd eller åpner en ny tråd? Det skjer ganske ofte med meg, et par-3 ganger hver dag. Meeget irriterende å måtte logge inn igjen så mange ganger.

 

Internettkoblinga er stabil og jeg bruker Explorer forresten...

 

1) Jeg ville prøvd å slette alle cockies og cachen.

2) Se om det er samme problemet i en annen browser. Prøv FireFox eller Google Chrome.

3) Hvis det er den samme feilen i alle browserne kan det hende feilen er hos BF, hvis ikke er den hos deg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår