>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Er det 1,8T eller 2,0T i Ts racing sin rosa,røde audi?? Mener man bare får 1,8 i audi.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Det var 1.8t Nå er det vistnok 2.0 motorsport blokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by >Hamann< Er det 1,8T eller 2,0T i Ts racing sin rosa,røde audi?? Mener man bare får 1,8 i audi.. Hva man får fra Audi, og hva man putter i selv er to ganske forskjellige ting ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 joa.. men, syns det var ganske rart.. I bilsport nr.5 sto bare 1,8T i den.. mens, noen andre sa det var 2,0T.. hmm, merklig syns jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Det var 1.8, nå er det vel 2.0. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 jaja.. da vet jeg det ihvertfall!! Sikkert bare en bil som har blitt byggd opp av stjæling og utpressing alikevel.. hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 det satt en 1,8t i den, nå sitter det vel en 2,1 audi competision motor, samme som sitter i audi S1.. eller tar ejg helt feil?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Je vet ikke.. kan jo være riktig:) heh.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 mener det var det siste jeg hørte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by >Hamann< jaja.. da vet jeg det ihvertfall!! Sikkert bare en bil som har blitt byggd opp av stjæling og utpressing alikevel.. hehe:D jasså...er det sånn du bygger bil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Hamann< Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Heh.. har ikke kommet så langt enda.. til og bygge min egen bil.. taper på det:) Kunne jo brukt de orda jeg brukte i stad.. stjæling og utpressing men, nei.. er ikke no gangster:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ja, han jobber ikke med noe annet han...... :rolleyes: Sjekk hengeren hans hvis du er på et treff eller noe du. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Akkurat nå sitter det 1,8T på 150 hk der pga EU-kontroll Vanligvis sitter det nå 16v Audi motorsport motor med herrejøsses turbo Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by >Hamann< jaja.. da vet jeg det ihvertfall!! Sikkert bare en bil som har blitt byggd opp av stjæling og utpressing alikevel.. hehe:D pass på hva du sier!!!! Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi sport Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Det er en 4 sylinder 2.0 16v fra en audi 80 competition, orginalt uten turbo, han har i bilen nå... ombygd til turbo... og volumet er økt til 2.1L og byttet alt av innmat. Toppen og insprøytnings systemet er fra audi motorsport. Siter Audi Coupe Quattro 87mod-prosjekt X-Audi Competition quattro 94mod X-Audi 80 1.8s med GTI motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg