Gå til innhold

Volvo 142 RCN

Ranger emnet


'67 144

Anbefalte innlegg

Er stift-tenning på min.

Syns jeg fikk den for en rimelig penge igrunn jeg. Så på flere til rundt 20.000 på den tida, og de var ikke no spesiellt anderledes enn den jeg har, bortsett fra att det var standard slaglende på alle de andre jeg så på..

 

Veit du årsaken til att stempelet har blitt ødelakt da? Kjedelig å sette i nytt, og det skjer igjen..

 

Men, blir ikke det svinghjulet altfor lett til rallycross? Mye av bunndraget må da bli borte??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er stift-tenning på min.

Syns jeg fikk den for en rimelig penge igrunn jeg. Så på flere til rundt 20.000 på den tida' date=' og de var ikke no spesiellt anderledes enn den jeg har, bortsett fra att det var standard slaglende på alle de andre jeg så på..

 

Veit du årsaken til att stempelet har blitt ødelakt da? Kjedelig å sette i nytt, og det skjer igjen..

 

Men, blir ikke det svinghjulet altfor lett til rallycross? Mye av bunndraget må da bli borte??[/quote']

 

veit ikkje heilt åffer stmple har gått men kan se ut som den har gått får magart så det blir å bygge ein ny bunn med 92 el 92,50 boring. je veit ikkje det svinghjule blir får lett je hva bare det som satt der. ga 6000 får alt så syntes det hva greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror jeg har sett den annonsen ja. :-)

 

Slike svinghjul er laget mere for racing-bruk det, ettersom jeg har skjønt det. Mister visst mye moment, men får det igjen på turtallet. :-) Så, om kammen som sitter der kompanserer for det da, eller om det er en B20 som varver 10.000 o/min kan jo bli spennende.. :-)

 

Fikk du med gassere og greinrør i den prisen også??

Da var det isåfall en jævli fin pris på det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg tror jeg har sett den annonsen ja. :-)

 

Slike svinghjul er laget mere for racing-bruk det, ettersom jeg har skjønt det. Mister visst mye moment, men får det igjen på turtallet. :-) Så, om kammen som sitter der kompanserer for det da, eller om det er en B20 som varver 10.000 o/min kan jo bli spennende.. :-)

 

Fikk du med gassere og greinrør i den prisen også??

Da var det isåfall en jævli fin pris på det! :-)[/quote']

 

ja je ga 6000 med alt sammen je red top besin pumpe og alt. synns ikkje det hva får geli pris får den. vis man ska kjøpe 1 sett 45 mm weber med innsug,trakter og alt så forlanger døm jo fra 5000 og oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' er gasserne i orden, så har du gjort ett knallkjøp på mange måter. :-)

Gassere, innsug, greinrør og den fordeleren der i seg selv er jo verdt mere i "løsvekt" enn det du ga for hele motoren samlet. Alltid ålreit å gjøre slike handler. :-)[/quote']

 

alt er i orden den gikk i ein veibil får 2-3 månder sia. å je kjener han som har hatt motoren sist nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vei-bil er det du har da?

Forresten' date=' du veit ikke om noen som har kort styring til 240 liggende? Vinteren er lang og kjedelig, så nå må det handles artige deler for å lyse opp tilværelsen litt.. ;-)[/quote']

 

skal hente meg 940 måra tel vei bil men har noen 140 ståanes som ska bli pussa opp igjen tel vetran bil så bare bruke b20 der litt får å more seg. nei skule egtlig hatt kort styryng til ein mazda med volvo forstilig på skjøl hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har en knakende god bilsmak! ;-)

 

Mazda med Volvo-forstilling?? Hørtes ut som en fiffig doning!?

Bilcross, regner jeg med? Hva slags Mazda er det snakk om her? Bygd for "hverdagsløp", eller er det no morro som blir satt isammen til f.eks Frontmestermøtet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har en knakende god bilsmak! ;-)

 

Mazda med Volvo-forstilling?? Hørtes ut som en fiffig doning!?

Bilcross' date=' regner jeg med? Hva slags Mazda er det snakk om her? Bygd for "hverdagsløp", eller er det no morro som blir satt isammen til f.eks Frontmestermøtet?[/quote']

 

driver å bygger ein mazda 818 med alt volvo blir vanelig løp el vis je kvaler tel jr landfinalen så ska je bruke den bilen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalle til jr-landsfinalen? Hadde ikke du hatt den 142 RC'n siden starten på 90-tallet da? Begynte du tidlig i gamet?? Hehe

 

Mazda 818 ja.. Sjeldne saker! B20' date=' eller setter du i skråstil en der? Artig med "bastard" biler.. :-)[/quote']

 

hva ein som brukte den før i rcn så la han opp og da havnet den hjemme her. blir å bruke ein b230 i den. ska prøve å få tatt noe bilder a alt detta gammele bilane som er hjeme her men åssen får je lakt ut det her a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår