Gå til innhold

Styling til Vectra B

Ranger emnet


fardal

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, tenkte på di typene der:)

 

Men er på jakt etter orginale, og ikke kopi.. Fordi kopiene går så fort i stykker dersom du skraper borti med dem(erfart) jeg vet jo at de orginale er dyrere, men jeg mener jeg får mer igjen for det:)

 

Noen som vet hvor jeg finner di orginale rieger skjørtene? Og hvor mye de sånn ca koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har en "gull" farga Vectra i byen?

 

Nei, det er ikke meg...

 

Min bil står i en garasje ganske i småbiter, men blir klar til sommeren:)Eller klar til 1.mai, da er det jo vårsleppet i Stavanger, så skal dit med den:)

 

Var ikke din vectra til salgs for en liten stund siden? Eller tar jeg feil nå:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo den Vectra sport fangeren:

IMG_3176.jpg

 

Har Renault Laguna leppe på den som jeg og tror har blitt brukt på den bilen som ble vist tidligere.

 

Kjøpte fangeren min med grill, grøftelys og lyktespylere fra Opel-deler.no. Finner den under delekatalogen for Vectra B

 

Sinnsykt dyrt totalt, men ble storfornøyd jeg...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forresten ei Renault Espace leppe på den mørkeblå vectraen dere viste til tidligere her. Vil stikke noe nærmere bakken denne leppa i forhold til Lagunaen si som jeg har. Finner den bla. på 2001 modellen av ovennevnte biler...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke meg...

 

Min bil står i en garasje ganske i småbiter, men blir klar til sommeren:)Eller klar til 1.mai, da er det jo vårsleppet i Stavanger, så skal dit med den:)

 

Var ikke din vectra til salgs for en liten stund siden? Eller tar jeg feil nå:wonder:

Nei, jeg har ikke hatt den ute for salg. :P Mulig du så den til salgs i Februar før jeg kjøpte den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg har jo den Vectra sport fangeren:

IMG_3176.jpg

 

Har Renault Laguna leppe på den som jeg og tror har blitt brukt på den bilen som ble vist tidligere.

 

Kjøpte fangeren min med grill, grøftelys og lyktespylere fra Opel-deler.no. Finner den under delekatalogen for Vectra B

 

Sinnsykt dyrt totalt, men ble storfornøyd jeg...

 

Hvor kjøpte du leppa di? Tror jeg må bruke denne leppa for at det ikke skal se dumt ut når jeg skal ha rieger resten :)

 

Håper på raskt svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forresten ei Renault Espace leppe på den mørkeblå vectraen dere viste til tidligere her. Vil stikke noe nærmere bakken denne leppa i forhold til Lagunaen si som jeg har. Finner den bla. på 2001 modellen av ovennevnte biler...

 

Hvor får jeg tak i denne da? vil ha det nermest mulig bakken :D hehe

 

Er den veldig dyr da?

 

Håper på raskt svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du leppa di? Tror jeg må bruke denne leppa for at det ikke skal se dumt ut når jeg skal ha rieger resten :)

 

Håper på raskt svar !

 

Fikk tak i leppa på en lokal Renault/Volvo sjappe i Haugesund. Kosta flaut mye. rett over 1000 lappen eller noe sånt. hehe

 

Men du kan jo dra til en bilopphøgger og se om du finner en renault med ei slik leppe der. Er vel nagla fast i fangeren...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår