Gå til innhold

Styling til Vectra B

Ranger emnet


fardal

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes Rieger er fint på Vectra. Er mange fine biler som ligger på forumet her.

 

Hvor mange kroner har du tenkt å bruke på dette da? Har du tenkt fullt kit med fangere og sideskjørt, eller blir det frontleppe osv? Er mange muligheter.

 

Selv har jeg frontleppe osv. Synes det er en grei løsning, og er i tillegg billigere. Du kan ta en titt på bilen min ved å trykke på linken i signaturen.

 

Utenom det så finner du mange Vectra'er ved å ta et kjapt bildesøk på google :)

 

********

 

Slenger bare ut noen tilfeldige bilder. Sier ikke at alle er kule, men viser bare litt forskjellige typer.

 

Opel-Vectra-90502.jpg

 

newtitel.jpg

 

8e8azvn.jpg

 

vectra-b-front-tuned-tn.jpg

 

opel_vectra_b_blue_b.jpg

 

opelvectra_maxi_01_306.jpg

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Rieger er fint på Vectra. Er mange fine biler som ligger på forumet her.

 

Hvor mange kroner har du tenkt å bruke på dette da? Har du tenkt fullt kit med fangere og sideskjørt, eller blir det frontleppe osv? Er mange muligheter.

 

Selv har jeg frontleppe osv. Synes det er en grei løsning, og er i tillegg billigere. Du kan ta en titt på bilen min ved å trykke på linken i signaturen.

 

Utenom det så finner du mange Vectra'er ved å ta et kjapt bildesøk på google :)

 

********

 

Slenger bare ut noen tilfeldige bilder. Sier ikke at alle er kule, men viser bare litt forskjellige typer.

 

Opel-Vectra-90502.jpg

 

newtitel.jpg

 

8e8azvn.jpg

 

vectra-b-front-tuned-tn.jpg

 

opel_vectra_b_blue_b.jpg

 

opelvectra_maxi_01_306.jpg[/quote

 

Takker for svar!

 

Hadde tenkt fullt kit (frontfanger,skjørter, bakfanger), er ikke heilt sikker på hvor mye jeg skal bruke på det.

 

Syns bilen din var kul:), men er så mange her jeg kommer fra som er styla sånn, at jeg vil gjøre det litt anderledes, skille meg litt ut;)

 

Har sett litt rundt på nettet, mange tøffe og veldig fine vectra b`er, men er veldig i tvil på hvordan jeg vil ha nettopp min..

 

Er som deg veldig fan av rieger styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må love en ting. IKKE rør speilene. De er, og blir, Vectra! Det værste jeg ser på en Vectra er M3 speil eller andre uorginale. Fy fy!

 

Og ja, jeg vet at to av bildene jeg linket til har M3 eller lignende. Men det ser vi bort ifra:p

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fult Irmscher kit :) Som blir brukt på GSI (england) og i500 (resten av europa)

 

Personlig liker jeg Facelift utgaven bedre.

 

Facelift (1999-2001) , Frontfanger passer også Preface modeller

284489.jpeg

 

284490.jpeg

 

284491.jpeg

 

Pre-Facelift (1996-1998)

 

http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561862

 

http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561866

 

http://www.garaget.org/?car=43023ℑ=561889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er helt lik den fangeren der, bare det er ikke den lippen på min fanger, hvor får jeg tak i den tro?

 

Og som jeg sa i stad, hvor finner jeg resten av denne stylingen? eller er det styling? er det ikke orginale opel deler?

 

Trenger jo ikke være akuratt den serien, men kanskje noe som passer bra;)

 

Håper virkelig kan hjelpe meg med dette;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er helt lik den fangeren der, bare det er ikke den lippen på min fanger, hvor får jeg tak i den tro?

 

Og som jeg sa i stad, hvor finner jeg resten av denne stylingen? eller er det styling? er det ikke orginale opel deler?

 

Trenger jo ikke være akuratt den serien, men kanskje noe som passer bra;)

 

Håper virkelig kan hjelpe meg med dette;D

 

Jeg har en vectra sport med den stylingen orginalt. Det er opc som står for stylingen. Vet ikke om det hjelper, aner ikke hvor du kan få tak i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår