Gå til innhold

Ang. trianglesunlimited

Ranger emnet


vectra.turbo

Anbefalte innlegg

Ville bare fraråde folk å handle fra denne fyren.

29 juni bestilte og betalte jeg coilovers fra han og han estimerte 1 mnd leveringstid. For ca 1 mnd siden sendte jeg mail til google checkout (som er betalingsmetoden han bruker) og fortalte at jeg ikke hadde fått varene og han svarte ikke på mail.

 

De sa at de skulle ta kontakt med han, for å prøve å finne en løsning. Samme dag fikk jeg mail fra kaplenke om at koni endelig hadde bygget ferdig støtdempere så nå skulle han sende delene så fort som mulig, dette var 18.10.

Fyren svarer fortsatt ikke på mail, og varene står fortsatt som ikke sendt på statusen i google checkout. Folka der skal nå prøve å få refundert pengene mine.

 

Syns han virker veldig useriøs.. Han har hele tida "skylda" på Koni som skulle bygge dempere, men jeg tror ikke Koni bruker vel 5 mnd på å bygge fire dempere. brakketene hadde han ferdige ca 2 uker etter bestilling..

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og 240ft her på forumet prøvde å bestille coiloversett fra han i begynnelsen av august var det vel. Han sa at han måtte bare få tak i noen fjærbein for å modifisere. Det skulle ta en ukes tid. Så fort han fikk dem skulle de sveises og sendes.

Har ikke hørt noe mer....

Leste et eller annet sted at han hadde ferie og var på Vallåkra treffet. Da er det litt kjipt å love ting ferdig.

 

Heldigvis har ikke vi betalt da, men har ikke hørt en dritt fra han, så vi har gitt opp. 240ft sendte noen masemailer, men ikke noe svar å få.

Jævla synd fordi tinga han lager ser jo veldig fine ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i sin tid justerbare fjærbenslager hos Ben Kaplan og har akkurat samme erfaringer som vectra.turbo. Jeg fikk riktignok delene mine til slutt, men det gikk flere måneder før jeg fikk gjort noe på bilen.

 

Tror ikke han er ute etter å lure noen for penger, men jeg tror han har problemer med å innse at den profileringen han bedriver krever større seriøsitet og leveringssikkerhet enn et bakgårdsfirma. Det virker som det ikke er så farlig når kundene får delene sine.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i sin tid justerbare fjærbenslager hos Ben Kaplan og har akkurat samme erfaringer som vectra.turbo. Jeg fikk riktignok delene mine til slutt, men det gikk flere måneder før jeg fikk gjort noe på bilen.

 

Tror ikke han er ute etter å lure noen for penger, men jeg tror han har problemer med å innse at den profileringen han bedriver krever større seriøsitet og leveringssikkerhet enn et bakgårdsfirma. Det virker som det ikke er så farlig når kundene får delene sine.

 

Er ikke sånn man driver butikk i allefall, iriterende når han har så mye snacks.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte i sin tid justerbare fjærbenslager hos Ben Kaplan og har akkurat samme erfaringer som vectra.turbo. Jeg fikk riktignok delene mine til slutt, men det gikk flere måneder før jeg fikk gjort noe på bilen.

 

Tror ikke han er ute etter å lure noen for penger, men jeg tror han har problemer med å innse at den profileringen han bedriver krever større seriøsitet og leveringssikkerhet enn et bakgårdsfirma. Det virker som det ikke er så farlig når kundene får delene sine.

 

For all del, jeg tror heller ikke han er ute etter å svindle noen. Men han har hele tida vært veldig lite konkret i mailer han har sendt meg, når jeg har lurt på hva som tar tid. har idag sendt en mail der jeg sier at det er siste gang jeg gidder å mase på han. Så får han velge selv. :)

 

Tenkte jeg ville dele min erfaring da jeg har sett en del folk som lurer på hvordan det er å handle med han.

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med ham ikveld, han har flytta butikken. han har visst fått sendt ut ganske mye deler nå, og begynner å ta igjen ordrer.(hans ord)

 

når jeg bestilte mine fikk jeg dem forholdsvis ganske fort ivertfall.

 

vi må ikke boikotte denne sjappa, faen ikke mange som gidder å lage så mye gromme customparts til gammal volvo som er bolt-on.

kjøpkjøpkjøp!!!! skal ivertfall jeg gjøre..bestiller nå så har jeg dela til asfalten blir tørr i 09;)

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt æren av å møte fyren personlig under hans besøk i Norge. Han hadde da med seg litt deler til meg. Hyggelig fyr, og jeg er sikker på han gjør alt han kan for å få levert ut så raskt som mulig. Han er tross alt en person som driver dette, og sliter nok ræven av seg! :P Det hadde dog vært lurt å gi en estimert (ærlig) leveringstid på delene. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handla coil-overs til multi-link bakstillinga på 780'n for snart 2 år siden, og da kom delene etter ca. 6-8 uker. Men dette var vel i hans spede begynnelse, for da fikk jeg mail om hvordan det fungerte, så det tydet på at han da ikke hadde levert mange sett.

Jeg overveier sterkt å handle coil-overs til fronten, men tør jo ikke det når jeg leser hvordan leveringstidene er nå. Så blir vel å sitte litt på gjerdet..

 

I denne finanskrisa "over there", så burde jo en gjeng med gærne nordmenn tas seriøst :D

[ ] -88 Volvo 780 Bertone V8

[X] -86 Volvo 245 GLT V8

[X] -76 Porsche 911 Targa

[X] -69 Plymouth GTX cab

[X] -73 Volvo 164E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal gjøre en ting jeg, OM eller når ud får coiloverene dine.. Det er å ta masse bilder å mål. Så kan vi få produsert noen i norge.. Jeg har tillgang eller kjenner folk somn har tillgang til alt som trengs for å få fabrikert delene som trengs for å lage et bolt-on kit. Skal ikke være nødvendig å bestille deler til bilen som er laga i bakgården våres helt fra andre siden av sjø'n;)

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår