eirikand Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hei, noen som kan annbefale et billig pipenøkkelsett til litt småskruing? Trenger ikke være noe hard core greier. funker noe alà dette? http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=80690 Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Funker helt greit det der ja.. Men kvaliteten er så som så.. Du får det du betaler for, for å si det sånn.. Når jeg begynnte å skru, kjøpte jeg også bare billigverktøy.. Noe jeg angra HARDT på når jeg skulle skru endel.. Nå er det bare skikkelig kvalitetsverktøy som gjelder for min del.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Har noe av det samme. Skrur ikke så veldig mye, men det duger. Kommer langt med dette settet pluss ei latmansarm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 blir vel et sånt om en stund. skal bare skru av lykter og litt fangere å sånn...:) Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg kjøper en del biltema verktøy, men da er der av skikkelig kvalitet ;) Slikt med 10års garanti. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Biltema setta er ikkje så gale, men du må kaupe dei med 10 års garanti! Funkar greit det. Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg