Zimmern86 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Kjeder ræva av meg, så jeg tenker jeg skal ta med bikkja på en tur til en park eller noe. Zimmern: skal du se James Bond da eller? Nej det ble ikke James Bond, det ble Fatso. Det var ikke min ide nei, var sammen flere , jentene mente av James Bond er en gutte film, derfor ble det ikke den. Men hadde tenkt meg på kino ikveill å få sjett den:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Irriterer meg over at jeg sto opp klokka 7:00 på en søndag mens jeg sitter iført badekåpe og hører på satyricon. Også surfer jeg såklart BF ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hmm... sitter i bokseren og mater to skrikerunger mens jeg ser discovery channel :P nå snart senser jeg at jeg må bytte to bleier og skrape møkk fra ryggen til han andre :P Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Haha, og jeg sitter å Hører på banana airlines, men jeg spiser brødskive med banan og sukker på, Og snart skal jeg til hu bestemor:P For å feire farsdan:):P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Nå sitter jeg å lurer på om jeg skal vaskebilen, men så ser jeg på regnet og vet at den blir skitten igjen uansett :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sitter å ser på Family Guy, og "kjøper" litt musikk. Vurderer å se house.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 ser etter delebil. trenger litt forskjellig småtteri som ikke er å få kjøpt og litt store ting som huggeren tar blodpris for! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Venter på kino kl 20.00. Quantom Of Solace i kveld... Surfing på div forum mens Volbeat går på Winamp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hører på pelsjegerpolka, eter petsa å undrær på hva som skjer på bilforumme :) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Irriterer meg over at jeg sto opp klokka 7:00 på en søndag mens jeg sitter iført badekåpe og hører på satyricon. Også surfer jeg såklart BF ^^ Vurderer å legge meg nå, fordi jeg var ikke lakt meg når "pasient" sto opp :( God natt ! :hide Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sitter med dama og ser på TV, og spiser tortilla chips. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sitter og kuker med bedøk og Tommy Tee på anlegget... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Og nå satte jeg på The War at Home:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vadav Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Sitter med dama og ser på TV, og spiser tortilla chips. :) Og hvordan fikk du skrevet det der da? Ang. spm. "Hva gjør du akkurat nå?" må jo svaret alle kommer med være " Sitter å skriver her." Siter Every function has a form - not all forms has a function Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Oppdaterer http://www.finalgear.com hvert femte sekund.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg