mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Fru Sandmo faktisk... Jeg har en hel tråd ja:D En STOOOOR en og:D Plager det deg? :) Ja å den slår alt:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sandmo, det plager meg egentlig litt at du ikke har bedre å gjøre, men jeg må bare si til meg selv at det er ikke mitt problem. Men du, hva med å lære deg å skru på bil istedet for å sitte hele dagen (og natten) på OT-delen av et bilforum? ;) Grunnen er at jeg har flytta til Kongsberg for å gå på skole, og utenom skoletia skjer det ikke en damn shit:D Og bilen min funker så bra for tia, at jeg ikke trenger å skru:D Og ja, jeg innrømmer at jeg suger balle når det kommer til det punktet...;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sandmo, det plager meg egentlig litt at du ikke har bedre å gjøre, men jeg må bare si til meg selv at det er ikke mitt problem. Men du, hva med å lære deg å skru på bil istedet for å sitte hele dagen (og natten) på OT-delen av et bilforum? ;) Han trenger ikke å skru, da han har 3 familiemedlemmer som er mekaniker:D haha dessuten holder han meg med selskap;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sandmo, det plager meg egentlig litt at du ikke har bedre å gjøre, men jeg må bare si til meg selv at det er ikke mitt problem. Men du, hva med å lære deg å skru på bil istedet for å sitte hele dagen (og natten) på OT-delen av et bilforum? ;) har du noe bra litteratur på det? greit nok at der er best i praktisk, men kunne tenkt meg noe litteratur på avanserte ting, datasprut,innsprut,bilelektronikk osv. noe bra å anbefale? haynes syns jeg er litt vrient, da det er enkelte ord jeg ikke skjønner(dem bruker sånne riktige ord, som vi kaller andre ting på det mekanike-språket) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Top gear e tøft :eddie Hvorfor leser du om aerodynamikk? Fordi jeg har lyst å lære mer om emnet, og kanskje gjøre teori til praksis;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 En god plass å starte er bilforumet.no Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Akkurat nå sitter jeg å glor fergeruter... Skal til Haugesund på søndag. noen som er lokalkjent??:P Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sitter og bestiller merking fra Norsk Skiltservice, til Odda brannvesen bilen. Surfer på nettet samtidig og legger kabal. Snart skal jeg hjem... ryggen sa takk for seg i dag. :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Sitter på skolebenken.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal til Haugesund på søndag. noen som er lokalkjent??:P Ja. Nå sitter jeg på jobb å trykk kalibrerer sensorer til subsea! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Akkurat nå er jeg ute og hogger ved. Det er noen andre som skriver dette. Mikky'en: er lokalkjent ja! Hva lurte du på? Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Jeg sitter i en tlf (ikke inni, med prater i tlf o.O) også skal jeg ut å skrue på kadett c'en min nå :) SNAKKES Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Spelar dette spillet og les på bilforumet. http://dan-ball.jp/en/javagame/dust/ Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Gjør meg klar til å dra ut for å spise på Egon i Tyholt-tårent, for så å dra på kino etter det:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Kjeder ræva av meg, så jeg tenker jeg skal ta med bikkja på en tur til en park eller noe. Zimmern: skal du se James Bond da eller? Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg