AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Sota lyktene ja! ;)Det ble vel tøft og bøllete på bilen din! Bilder!? Lamin X film eller? Jeg har bestilt meg det nå... skal se om jeg ikke får vasket bilen senere og få tatt noen bilder.. ;) og må vell innrømme at fronten ble litt mer bøllete nå ja :) er lamin X film ja :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Gunsmoke eller den som er hakket lysere? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Gunsmoke eller den som er hakket lysere? Gunsmoke blir altfor mørkt.. så ble tint :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Gunsmoke blir altfor mørkt.. så ble tint :) Helt enig :op: Angrer litt på at jeg tok gunsmoke, men men (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Helt enig :op:Angrer litt på at jeg tok gunsmoke, men men (: hehe, hadde vell passet bedre med gunsmoke på min, men kan ikke ha alt mørkt :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Da er bilen vasket, bare og vente på at den tørker og så finne en plass og ta noen bilder.. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Tørke gjør man med pusseskinn :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Tørke gjør man med pusseskinn :D Watermagnet ftw :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 9, 2009 Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Ja, hørt at det er tingen :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 om man har tid, så tørker den bare i sola ;) ingenting er bedre en det :) Ble desverre dårli med bilder idag, men er det opplett imorgen så er det bilder på menyen ;) Har forresten skiftet alle vakum slanger fra svarte slanger til blå. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 har nå tatt noen nye bilder av kjærra, kommer senere ikveld ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Nye bilder til folket. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 bøllete :D:D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 bøllete :D:D Hehe, takker :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Hansi likes :D Nå er det bare å bli med til bergen på gatebil ;) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg