AudiRS4 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 meee toooo Hjelper litt på når jeg vet at jeg ikke er alene da :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Fekk vite nå at skinn interiøret ikke var sendt ennå, Transport firmaet hadde vist GLEMT og fare innom og hente delene de skulle levere for firmaet jeg handlet med.. menmen, får de sikkert onsdag neste uke da.. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 haha så typisk! hvilken farge skinn bestillte du? svart som jeg tror jeg leste? blir knall med trim robert:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 ja , men takk gud for at jeg ikke er hjemme da! da hadde det vår noe helt annet! hater og vente på ting........ skinnet er svart ja :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Har endel deler liggende hjemme nå, så har mye og gjør når jeg kommer hjem fra sjøen ! følgende som blir gjort er : Montere Skinn Interiør Ny Turbo ++ Skifte boltene til Front fangeren polere IC rørene og IC'n Lakke og montere S4 skjørt og S4 bakfanger Rubbe og polere bilen Muligens kjøpe 4 nye dekk til Brock felgene( fremme helt skeiv slitt) Montere nye KW variant 3 bakdempere om de har kommet Rense gamle interiøret Grundig motorvask + sikkert mye annet jeg ikke kommer på i farten, men gleeder meg ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 ser du har samme symptomer ja.. ikke bra når de tenke på hva som skal gjøres og hvordan 24\7 abstinensene kommer så tidlig i turen! glad eg skal hjem på torsdag:D:D:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 ser du har samme symptomer ja.. ikke bra når de tenke på hva som skal gjøres og hvordan 24\7 abstinensene kommer så tidlig i turen! glad eg skal hjem på torsdag:D:D:D Nei er kjedeli det ;p ja det skal du vell, jeg er hjemme om 5-6 uker på onsdag.. booring Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Noen bilder av bilen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46_Coupè Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Når er det du egentlig har tenkt til og senke børsa di? Er jo høy som en skyskraper på bildene jo :D * Og for de stakkars sjelene som ikke skjønte dette, så var det faktisk IRONI ;) * Siter '99 Bmw 320Ci *Automote* Link: http://www.bilforumet.no/3-serien/204886-e-46-coup-automote.html - Rolling low isn't just a mod, its a lifestyle - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Når er det du egentlig har tenkt til og senke børsa di? Er jo høy som en skyskraper på bildene jo :D * Og for de stakkars sjelene som ikke skjønte dette, så var det faktisk IRONI ;) * hehe! nei har tenkt og senke den når jeg får nye bakdempere.. fremme er den vell passelig høg nok?:) hehe, sikkert ikke alle som tar sanne ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Sinnsjukt fin bil du har, det må eg sei ;) Blir bra når du får montert alt, hugs bilder;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Sinnsjukt fin bil du har, det må eg sei ;) Blir bra når du får montert alt, hugs bilder;) Takk for det !:) Ja skal prøve og ta mange bilder ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 hvilket interiør har du nå da? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 hvilket interiør har du nå da? :op: Stoff seter.. Facelift Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg også vurderer å bytte ut interiøret.. Finens det altså ferdige trekk til disse bilene, med nye ringer og alt? Det ekke sånn du tar over eller noe? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg