pett3r Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Om noen har den orginale frontlippa som de vil kvitte seg med, so Gi meg et pip :) den jeg har nå er helt hærja ! haha :op: det er jo egentlig ikke så rart :D Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 haha :op: det er jo egentlig ikke så rart :D hehe, nei igrunnen ikke.. men må ha meg en ny !:p en som ikke tar med seg all grusen når jeg skal rygge inn i garasjen! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har en, hvis du kjøper hele fangeren i samme slengen :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2009 Jeg har en, hvis du kjøper hele fangeren i samme slengen :op: haha, tror ikke det !;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 koster vel neppe mer en 500 på møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 koster vel neppe mer en 500 på møller? nei må bestille noen deler når jeg kommer hjem fra sjøen i slutten av juli, så da skal jeg høre på pris på ny leppe også ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Må bare si at dette er en av de peneste B5ene jeg vet om. B1-felgene gjør seg så utrolig godt på denne bilen syns jeg. Vakkert!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Må bare si at dette er en av de peneste B5ene jeg vet om. B1-felgene gjør seg så utrolig godt på denne bilen syns jeg. Vakkert!:D Takk for det :) ja brock felgene er ikke dumme de nei ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karsru`n Skrevet Juni 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 men slik det ser ut som nå, så tror jeg bilen vil holde seg lenge.. silen var nesten tett, deretter ingen oljetrykk.. så var veivhusventilasjonen nesten tett, blir bestilt nye deler imorgen, så da blir det mye bedre ! :)har skiftet alle pakninger som er dårlige og er gåen, og alle reimer som er gåen eller dårlige ;) så blir nesten god som ny :) HÅPER og få motor og girkasse inn i bilen igjen på fredag :) har du noen bilder av veivhusventilasjonen?og pris på dette? skulle ha byttet det på min oxo! meget stas bil du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2009 har du noen bilder av veivhusventilasjonen?og pris på dette? skulle ha byttet det på min oxo! meget stas bil du har:) Tror desverre jeg har lite med bilder av det..Og jeg kjøpte bare ny den gummislangen som er formet som en "T", det røret som er bøyd som går ifra det som er skrudd fast på blokken og bort til den "T".. litt vanskelig og forklare.. husker desverre ikke pris, men var ikke så gale pris hvertfall :) den delen som er skrudd fast på blokken byttet jeg ikke, den vasket jeg bare godt! Takk for det :):) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2009 t stykket koster vel ca 50-60 kr og den svanehalsen fra blokka kostet omlag 400kr. ventilene er også ganske billige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 Har skiftet alle bremseskivene og alle bremseklossene og skaffet meg ny frontlippe :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Juli 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 byttet du bensin pumpe? og hvor mye tok de for å "chipe" den? Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2009 byttet du bensin pumpe? og hvor mye tok de for å "chipe" den? byttet bensinpumpe ja, og jeg betalte 4500 for chip Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2009 Har ikke skjedd så mye med bilen i det siste.. men har nå mottatt nye blå vakumslanger, skikkelige slangeklemmer og catch tank :) klarte igjen og blåse av slangen som går ifra turbo til IC rør.. så får fikse det endag. Ventet på nytt oljerør og flenser ifra atpturbo Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg