AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Har også bestilt BSR varmeskjold, som er på vei :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Haru BSR luftfilter da? :op: hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Haru BSR luftfilter da? :op: hehe Nope!:p skal bare ha skjoldet slik filtere ikke ligger løst , + vil tru den nye snurren varmer godt ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Fikk endelig mailen jeg har ventet på i noen dager, US lyktene er endelig på veg :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 har vell skrevet endel ting fra før om hva som skal gjørest iløpet av mai , men listen har blitt større hehe Ting som blir gjort iløpet av Mai : Montere: Garrett GT28RS Turbo Nytt manifoil Ny bensinpumpe 3"Downpipe 3" innsugsrør fra turbo til lmm Ny lmm Nytt 3" luftfilter Montere BSR Varmeskjold Komplett Svart S4 skinn interiør Skifte til US hovedlykte Sende div motordeksel å S4 delane til lakking skifte Bakfonger til S4 Montere S4 kanalskjørt Kjøpe og skifte dekk på brock'ane Skifte til KW var. 3 bakdempara Montere short shift Flytte turbotrykkmåler i lufteventilane i dashen muligens kjøpe 2 nye gauge målara bytte til Forge 007 Resirk/dump ventil vaske å polere Ic røra å Ic'n grundig motorvask lakke alt av interiør frå grått til svart lage ny hattehylle bytte bolta i frontfongaren Når alt motormessig e ferdig, so rett til ES for mapping! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Skal si det der var en lang smørbrødliste:D Kommer til å bli knallbra:op: stå på;) å sleng ut bilder når du har mulighet, det liker vi:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 bra listen er klar! pleier også å mekke meg en liste før eg ska hjem, men det ender som oftest med at halvparten blir gjort :P men så har jo du omtrent bare kosejobber som forvandler hele bilen, så det blir vel ikke noe problem hos deg:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 bra listen er klar! pleier også å mekke meg en liste før eg ska hjem, men det ender som oftest med at halvparten blir gjort :P men så har jo du omtrent bare kosejobber som forvandler hele bilen, så det blir vel ikke noe problem hos deg:D problemer skal det nokk ikke bli :D om alt går smertefritt..:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Heftig :) Styr innom førde ein dag :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Heftig :) Styr innom førde ein dag :D Hvorfor styrer du ikke bare innom ørsta da?;) du har jo sagt du skulle dit entur for å se på bilen å råne miljøet uansett;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 De jeg kjøpte interiøret med hadde ikke inne midtarmlen i svart skinn, men snakket med de nå og de får inn fredag:) så sendes det fredag til meg :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hva heitte han kompisen fyren her som også var fra samme området som deg? Han med den sølvfarga som hang her på forumet :D Skulle gjerne kjøpt grillen hans! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Hvorfor styrer du ikke bare innom ørsta da?;) du har jo sagt du skulle dit entur for å se på bilen å råne miljøet uansett;) Var sant det ja:D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Hva heitte han kompisen fyren her som også var fra samme området som deg? Han med den sølvfarga som hang her på forumet :D Skulle gjerne kjøpt grillen hans! emh, du mener du mener audia41.8tq? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Var sant det ja:D du får ta deg entur til ørsta i mai ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg