crezit Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 kunne fått ferrita billigere vettu:P Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 samma det, eksosanlegget er kjøpt og montert nå så ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 Fekk igjen bilen frå verksted idag, og det var utrulig bra ! ;)Lakket også bagasjeluken og fekk også limt på M3 listen på bagasjeluken:) Har akkurat montert Simons effektanlegget, vart litt bedre lyd:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Fekk idag S4 bakfangeren, og bestilte resten av festene til S4 skjørtene :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 åh, vil se bilder! :) Jeg vil også vite hvor du fikk tak i M3 lista! ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 åh, vil se bilder! :) Jeg vil også vite hvor du fikk tak i M3 lista! ;) den finner du på ebay til rundt 100kr;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Skal se om jeg får tatt noen bilder :) Jeg kjøpte M3 listen hos norskbildelsenter , men du får den sikkert billigere andre plasser.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Monterte du eksosen selv? Bolt on? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Monterte du eksosen selv? Bolt on? Monterte eksosen selv ja, passet rett på bilen ja !:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 S4 bakfangeren og slik bilen er nå. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 ojojoj. me likes :D når har du planer om å ha ting montert og lakkert da? håper eg rygger på noe snart sånn at eg og kan kjøpe meg ny bakfanger med god samvittighet Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Nei får se om jeg orker og montere og se om noe må tilpasses før jeg reiser på sjøen.. venter på resten av festene til skjørta, får de vell på mandag/tisdag.. så vi får se :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Kjøpte du de små listene til å ha nederst på forskjermen og bakskjermen? For du har lister nederst på dørene, ikke sant? Da må vel de på skjermene byttes når du setter på S4 skjørt (hvis jeg ikke tar helt feil). Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Kjøpte du de små listene til å ha nederst på forskjermen og bakskjermen? For du har lister nederst på dørene, ikke sant? Da må vel de på skjermene byttes når du setter på S4 skjørt (hvis jeg ikke tar helt feil). Har ikke kjøpt noen lister nei.. men det får jeg bestille når jeg får se hva som mangler, om det mangler noe ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2009 Møtte deg i dag! Ca rett utenfor autoservice! Jævli fin bil du har!!!:) Blinka på deg å prøvde å hilse, men tror ikke du såg d:p Hadde firmabil, en ny peugeot partner. Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg