AutoSnuskus Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Kan noen si meg hva gebyr de tar for å få ut skiltene på bil som er avregistrert? Dvs skiltene er frivillig levert inn. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Så lenge det er under et halvt år siden, skal det ikke være noe gebyr på det.Selfølgelig forutsatt at bilen ikke er skyldig avgifter da. Etter et halvt år blir skiltene makulert, og du må betale for nye. Blir bilen avskiltet, mener jeg å huske at det var 900 kr i gebyr for å få skiltene ut igjen. (ta den summen med en klype salt...) Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Før du får ut skilter, må du betale årsavgift og tegne forsikring. Eventuelt også omregistreringsavgift, dersom du nettopp har kjøpt bilen! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,8eQUATTRO Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Så lenge det er under et halvt år siden, skal det ikke være noe gebyr på det.Selfølgelig forutsatt at bilen ikke er skyldig avgifter da. Etter et halvt år blir skiltene makulert, og du må betale for nye. Blir bilen avskiltet, mener jeg å huske at det var 900 kr i gebyr for å få skiltene ut igjen. (ta den summen med en klype salt...) Det koster 1200 kr, dersom skiltene er klippet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvis du personlig har levert inn skiltene og du henter dem/får dem ut igjen på samme trafikkstasjon - så skal du ikke måtte betale noe så lenge de ikke har kastet skiltene dine. Men dersom du må bestille nye skilet (at de må lage nye til deg) vil det nok koste noe. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Kan noen si meg hva gebyr de tar for å få ut skiltene på bil som er avregistrert? Dvs skiltene er frivillig levert inn. Da er bilen avskiltet, ikke avregistrert. Den er fortsatt registrert i kjøretøyregisteret. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoSnuskus Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ok jeg har snakka med biltilsynet i dag. Bilen er avskiltet men ikke klippet. De er levert inn og den står som avregistrert i registret. Det koster ikke noe og få de ut, men de blir makulert etter 6 måneder. Selvfølgelig skal omreg, veiavgift, forsikring og EU være i orden når de hentes ut. Siter VW CADDY 1.9 TDI 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg