Gå til innhold

Truetrack slutter og sperre.HJELP

Ranger emnet


Mort1 Volvo 4 life

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en truetrack aksel,og den har funka bra,men nå i det siste har den begynnt og kødde litt.Børner jeg,så sperrer den,men noen ganger når jeg tar noen runder så vil den ikke sperre.Og jeg rygga opp en grus bakke i dag og da spannt den kun på høreside.......hmmm hva kan dette skyldes?Trodde da disse akslingene skulle tåle mer enn som så.Det er forresten henning som har ordna den for meg.(euro)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kansje vært en ide å få ny simmering (?) mot mellomakslingen da. Selv om det er olje på diffen så trenger ikke hele diffen å få smøring. Olja blir jo kastet rundt av drevene, men fremdeles kan det jo være områder som trenger smøring som ikke får det..

 

Kan jo være at drevene får så dårlig smøring at du må rive dem løs for hver gang du skal ha diffen til å sperre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du trenger ikke å henge ut euro om han har shimset den inn for deg. ta det opp med ham privat istedet, kan hende han har lyst til at folk skal fortsette og bruke ham.

han har montert min truetrack, og jeg er fornøyd jeg..

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og du trenger ikke å henge ut euro om han har shimset den inn for deg. ta det opp med ham privat istedet, kan hende han har lyst til at folk skal fortsette og bruke ham.

han har montert min truetrack, og jeg er fornøyd jeg..

Vil nå ikke helt si at han henger ut euro med å si at det er han som har shimsa den.

Er vel mer for at hvis han ikke hadde skrivd det så hadde folk sikkert spørt om den var shimsa skikkelig.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud toyofan,Har da for faen aldri hengt ut noen som helst,det er akkurat som Emilhetty sier...For at dere som vet hvem han er,så vet dere at han vet hva han driver med.Er fornøyd til tusen jeg,det er nok noe jeg har gjordt/eller at det har skjedd noe med akslen,for den funka 100% når jeg fikk den av henning:)Så i stede for å påstå at jeg "henger" ut noen så kan du heller holde dine kommentarer for deg selv toyofan.:watchout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du..ro ned nerva di da, kom så og si med en tilbaketrekning rett over her...ved første øyekast på det du åpnet tråden med, så kan det virke som at du gjorde det ja.

-1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998

X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V

X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår