magnul Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 PMA? Jeg nevnte da virkelig PMMA? ;) Der ser du. Jeg beviser at jeg ikke er polymernerd. Jeg bare gjør det på en subil måte så du ikke skjønner at du gir meg rett ;) Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 For oss andre er det uansett knekkende likegyldig om noe som oppfattes som en plast virkelig er en plast eller en "polymer". Og fordi vi likevel har forvillet oss ut på polymernerdejordet, hva kalles plast basert på polyuretan om ikke nettopp polyuretan (handelsnavn er ikke tillatt)? Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 gratulerer med en ny avsporet tråd, folkens! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hyggelig når folk har så store egoer at de må ødelegge andres tråder for å vise at de har rett. Vil tro trådstarter gir galant beng i hva den korrekte betegnelsen på materialet i rattet hans er, og ikke minst hvem av dere to som vet mest om dette. Så litt on-topic: har hatt lignende Luisi-ratt selv, og hadde samme problemene. I mitt tilfelle var det selve overflaten som ble nedslitt og glatt, så det hjalp ikke å vaske det. Kjøper skinn neste gang... Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Vil tro trådstarter gir galant beng i hva den korrekte betegnelsen på materialet i rattet hans er, og ikke minst hvem av dere to som vet mest om dette. Word.. Makan til off topic er det lenge siden jeg har vært borti! :violin: I mitt tilfelle var det selve overflaten som ble nedslitt og glatt, så det hjalp ikke å vaske det. Kjøper skinn neste gang... Tror nok det er det som har skjedd med mitt også, men skal prøve med Zalo-vann bare for å ha prøvd det. Nytt ratt hadde gjort seg, men fy f**en så dyrt det er! Rattet mitt koster jo 1700kr på den siden jeg linket til :S Heldigvis sto det i da jeg kjøpte bilen :D Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandulf Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Prøvde med zalovann og skrubbet godt, men til ingen nytte. Nesten så rattet ble glattere.. :drive2 Kjennes ut som det er polert oppe i bakkant (hvor jeg som oftest holder). Girkula derimot (som visstnok er av skinn) ble mykere og mer gripevennlig =) Siter '97 BMW 523i [x]'97 Citroën Xantia 1.8 16v [x]'94 Mazda 323 LX 1.6 16v [x]'86 Saab 9000 Turbo (Speedparts steg 2) [x]'88 Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg