Gå til innhold

Robert sine prosjekter

Ranger emnet


RRS

Anbefalte innlegg

Jojo, fikk vi pinadø gjort litt i dag å.

IMAGE_244.jpg

fått ut girkassen fra donorbilen, er bare å få den in i pasienten

 

IMAGE_248.jpg

IMAGE_242.jpg

litt rengjøring og montering

 

Plan er å få in litt stereo, senket bilen og få på disse felgene før sommeren setter inn for fult. så blir vell bilen solgt når prosjektbilen blir ferdig.

DCP_1699.JPG

skulle ikke være så mye hjulbue rom igjen da.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

må jo ha noe å kjøre på, begynner å bli litt lei av å skrape is av frontruta på begge sidene om morgenen på den jeg har nå. pluss at det er mye annet som er feil på den. skal fortsette på stasjonsvogna etter hvert, men det blir senatorfront ja... også blir det kansje kompressor til den.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette bildet ble tatt av bruksbilen i sommer

DCP_1699.JPG

 

å slik ser den ut nå. KONTRAST? KE DÆ E FØRNÅ???

IMAGE_251.jpg

 

for å si de sånn, motoren som står i skulle ikke ha gått lenger. den har vært kjørt tom for olje minst 2 ganger. kald motor, fult turtal hele tiden. å vi har vært å kjørt på plasser der en audi-eier aldri har kommet til prøve seg på en gang. vi fant ut at 30cm snø ikke er noe problem med en omega a. har aldri kjørt fint med denne siden jeg ble påkjørt. så den er "litt" kalvbeint

Endret av RRS

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var topdekslett så si ferdig, er eneste 2 av gjørnene som ikke ville tørke helt. siden lakken jeg brukte var så tykk. men altialt, så må jeg si meg meget fornøyd.

 

IMAGE_259.jpg

IMAGE_254.jpg

 

ja det er utrolig hva man kan klare å foreta seg i en liten leilighet langt utpå bondeland

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da var motoren så si klar for montering. håpet på å få gjort det i helga, så er det bestilt nye dekk og 35/35 senkesett. skal bli en fin sledde til sommer'n dette.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke langt ifra, motoren er gådt 160tkm, med planet 1mm topp og kavassere kam. så en ca135hk med stor viljestyrke medregnet.

 

Fikk prøvd en felg 1 dag, der den henger så fint.

IMAGE_305.jpg

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er veldig pen farge på Omega det å.

Kler lavt og med litt digre hjul.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår