helhog Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hei, nå tok nærlyset på mi 1999 Opel Astra 1,6 kvelden, og pærene må byttes. Det jeg da skal spør dere bilkyndige folk om er om hvordan gør jeg dette? Kan jeg bare skru ut pæra på baksiden av lykten, eller må jeg skru av hele lykten? Har ikke gjort dette før, så har et håp om at det ikke er verdens mest avanserte greie, og at dette er noe selv jeg kan klare! Takker for svar! --helhog-- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 er et plastdeksel bak lykta(under panseret) som må tas av, som regel klipset fast. så kobler du av ledningen til pæra, og løsner festeklipset til pæra. ganske enkelt,men kan være vanskelig å komme til Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helhog Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Ok, høres jo ikke ut som verdens mest vriene ting å gjøre. Men hva slags pærer er det i lykta? Jeg er nemlig på jobb, og har en sjappe rett nedenfor, men har ikke vognkortet mitt med meg, og jeg aner ikke hva slags pærer det er.. Tenkte bare jeg skulle stikke ned dit i lunch pausen min og kjøpe 2 pærer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg