Gå til innhold

Opel Ascona C CC 1,8GT

Ranger emnet


Modlendingen

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått e-posten ja, og reknar med eg får giro snart, men veit alder med posten:rockets

 

Ja, var 350 kr, pluss at du får rabatt hos enkelte firmaer i tillegg til det som Øyrekleiven skreiv:win

 

Så får me vente og sjå:-P:scooter:

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen te kjipe greier, får ikkje utlevert pakka med delene av posten fordi dei får opp at kontonr til han eg handla av ikkje er ibruk eller ke faen da va:rockets So ha sendt mail te han no, so faor me satsa pao at da ordna seg:hmmmmmmmmm:

 

Men, det som er bra, fekk giroen frå OMC idag, så skal få betalt den i helga tenkte eg, så eg kjem online der så fort som mogleg:win

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Faen bremseskive va da eg skulle bestilla, helvette:-P

 

Nokon som har erfaring med carparts.no? Tenkte eg skulle bestille derifrå, men er nesten som eg hugsar at dei var litt tvilsomme, eller var det eit anna firma?

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan det var så fint vêr ute igår så fann eg ut at eg kunne ned og sjekke at bremsecallipperane passa:happyhappy:

 

Og da gjorde dei:happyhappy: Tok nokon bilder av ny og gammal, skal laste opp bildene ikveld kanskje viss eg får tid:-P

 

Men fann ut at eg må skaffe meg nye vinterfelgar:uhhmmwhat?: Det er 13 toms dekk desverre, og med dei bremsene eg monterar no så må eg ha minst 14 toms:-S Men skal ha andre sommarfelgar allikevel, så får ta med meg dei orginale 14 toms sommarfelgane og legge om til nokon nye vinterdekk, og skaffe nokon skikkelege sommarfelgar.

 

Er iallfall planen

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentleg tykkjer eg utseende på Ascona C er jevla rått, men trekk jo i feil ende desverre.

 

Nei, ventar på skiver gitt, sende mail te Blomdal om dei hadde, men har ikkje fått svar, så får vel stikke nedom Opus ein dag og høyre om dei har eller kan få tak i. Skulle hatt nye dempera te bakluka og, er litt slappe kan du sei

Opel Vectra 4x4 Turbo

Opel Senator 2.3 Turbodiesel

x Opel Omega B 2.0 16V

Opel Ascona C 1.8GT Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår