Espein Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kjøpte meg en veldig fin Volvo 740 i går uten rust og greier, for en fin pris. Eneste jeg fant som "feil" var vann ved gulvet hos fører og bak fører setet. Rev delvis opp trekket ista men fant liksom ingen hull fra under bilen som kanskje kunne vært årsaken til vannet. Kan det komme fra varmeapparatet eller noe? Tette rør eller noe? Noen som har forslag til hvordan jeg kan finne årsaken? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Lukter det frostvæska av vannet ? Kan være så enkelt som en utett list eller en drenering Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Niks. Lukter liksom.. vann :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 du får spikke deg en ønske kvist.. :) lekker som regel inn tak luka, eller inn kupe vifta. hull i torpedo veggen, slangane til varme apparate. ja, :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Takluke har jeg ikke. Når jeg kjente etter fuktighet oppe ved pedalene fanst det ikke, men er vann der det er flatt. Er mistenksom på varmeapperatet, fordi det går jo en plastikk boks/slange til baksetene under førerstolen liksom fra varme apparatet. Mulig det kan ha komme vann igjennom der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det kommer gjennom luftespjeldet,den luka i sparkepanelet. Eller gjennom gummigjennomføringa som går uti døra.(hvis den er herpa) Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 mister du vann fra motoren radiator ? det bør du vite før du begyner å feilsøke kansje :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hadde det vært kjøleveske så hadde det vel lukta. muren motor: kan du forklare litt dypere? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 når du sitter i fører stolen har du en luke nede ved venstre bein, rett under panser låsen er det en luke du kan åpne og lukke der kommer det luft utenfra når den er åpen. rundt den skal det være en pakkning hvis den er blitt sprø og muligens gått i oppløsning kan det komme vann inn. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har samme problem, gjer deg en lyd hvis eg finne probleme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg