Royni Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Nå har jeg endelig kjøpt meg en bil. Har alltid ligt utseende til Audi så jeg falt for audi 100. Kjøpte en 2.3e quattro 1991 modell. Fikk den for 22000kr, bilen er uten noe serlige problemer og går greit;) Er veldig fornøyd med prisen jeg fikk på bilen, i og med at det er mye nye deler i den som f.eks reg.reim, startmotor, fordeler, coil osv. Fikk også med Så si nye sommerdekk og vinterdekk. Legger med noen bilder av bilen her, har ikke noe imot kommentarer;): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondEggen Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Fin den:) Er ikke serlig gla i hvit interiør persjonlig men^^ Vurdert og fjerne laste holderne på taket kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fin den:) Er ikke serlig gla i hvit interiør persjonlig men^^Vurdert og fjerne laste holderne på taket kanskje? Det var det første jeg gjor når jeg kjøpte bilen. Bildene er ifra anonsen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fin bil dette..Men de setetrekka,er det noe han hadde arva etter oldemora det da eller? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Fin bil dette..Men de setetrekka,er det noe han hadde arva etter oldemora det da eller? Haha. det er noe hjemmelaga. Har tenkt å bytte ut det hvite med svart stoff istedet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ellers en fin bil :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 så veldig bra ut denne ja:) gått langt da? Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 så veldig bra ut denne ja:) gått langt da? Den er gått 280.000;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Har et spørsmål om bilen: Skal montere anlegg i bilen, og lurer på om noen vet om det ligger ferdig opplagt ledninger til høytalere i hattehylla? Eller må jeg rive opp halve gulvet, for å trekke ledningene selv?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hvis det ikke er høyttalere der, er det vel neppe ledninger? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 det er høytalere der, men de er ikke koblet til, så må kansje trekke ledninger selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Eller må jeg rive opp halve gulvet, for å trekke ledningene selv?:P Du trenger bare å ta av listene langs dørkantene på begge sider, vipper den først opp med en flat skrutrekker, også er det noen stjerne skruer under der, veldig enkelt! :) Fin bil forresten, bare å få bytta ut blinklysa bak med hvite nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Royni Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Okey, takk for hjelpen. Kunne du ha lagt ut et bilde av en med hvite bliklys? Noe annet som anbefales å gjøre med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Okey, takk for hjelpen. Kunne du ha lagt ut et bilde av en med hvite bliklys? Noe annet som anbefales å gjøre med den? Mente selvfølgelig røde blinklys bak, du har jo allerede hvite forran. søk litt rundt på forumene så finner du masse blider og ting du kan gjøre med bilen, er et hav av muligheter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg