Gå til innhold

Oettinger prosjekt

Ranger emnet


Winbern mk1

Anbefalte innlegg

jeg er ikke helt fornøyd med baklampene, Vurderer sterk å bytte til helrøde. jeg synes det blir litt for mye "nybil" preg av klare baklampene. hva tror dere? Kom gjerne med innvendinger.

 

Ellers har det ikke skjedd mye denne uka, målet er å ha ferdig bilen til Fredriksten treffet i Halden 10 Mai. skal hente deler fra møller i morgen, så håper på å få ferdig allt i motorrom + det elektriske til hjerne iløpet av helga, samt bensinrør osv... Eksos anlegget vil bli konstruert i løpet av neste uke forhåpentligvis.

 

Jeg syns baklampene kler bilen meget bra!

 

Du er herved bedt inn til vårmønstringen til Die Aller Vaerste... den 26 April på Ås Landbrukshøyskole.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns baklampene kler bilen meget bra!

 

Du er herved bedt inn til vårmønstringen til Die Aller Vaerste... den 26 April på Ås Landbrukshøyskole.

 

jeg er ikke så sikker på det med lampene men, kansje jeg skal sette på en av hver! vi får se, det ikke værre enn å bytte! evt, er de klare tilsalgs.

 

Takk for det. jeg og bilen er der, om vi så må komme på henger!

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes bare ro ord. Rå og strøken :) Vinner jeg i lotto er det ingen tvil om at jeg også skal bygge en slik...

 

takk for det. alltid morro med tilbakemld. hehe, ja venter selv på at lottokupngen skal gå inn. har jobbet med bilen i 3 år nå til påsken, får å få dette mulig økonomisk.

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det. alltid morro med tilbakemld. hehe, ja venter selv på at lottokupngen skal gå inn. har jobbet med bilen i 3 år nå til påsken, får å få dette mulig økonomisk.

 

Godt og høre at du har et godt øye til golf... Vurderer selv å pusse opp min golf mk1 cab. til en helt strøken cab. , men med min er det mest innteriør og motor..

Golf 1 Cab. 1,8 1991 (sommer)

Golf 4 1,6 2001 (vinter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke så sikker på det med lampene men, kansje jeg skal sette på en av hver! vi får se, det ikke værre enn å bytte! evt, er de klare tilsalgs.

 

Takk for det. jeg og bilen er der, om vi så må komme på henger!

 

Jeg er enig med deg at de lampene som står på nå ikke er heeeelt etter min smak, synes de "old school" lampene som du har lagt ut bilde passer bedre.

 

De røde er vanskelige å få tak i MEN, jeg fikk tak i tre sett nye SORTE orginale Hella-lamper.

 

Kan det være noe for deg, de er litt dyre da...

 

f9e5_1.JPG

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at du har et godt øye til golf... Vurderer selv å pusse opp min golf mk1 cab. til en helt strøken cab. , men med min er det mest innteriør og motor..

 

jeg vet om en 92'mod cab som dessverre står i en falleferdig låve som kunne trengt omsorg. om du kunne tenkt deg en til da :P

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker bilen din og motorvalget, men baklyktene blir litt feil.. men velger du sorte eller helrøde så kan frontlyktene i orginal look med kryss se bedre ut og ;) Polardego skaffer nok dem også til en god pris fra tyskland

 

er enig i det, men tiden vil vise... smaken er som baken delt i to.

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg at de lampene som står på nå ikke er heeeelt etter min smak, synes de "old school" lampene som du har lagt ut bilde passer bedre.

 

Var det ikke samme type lamper som sto på Joppe? :wonder: hehe

 

Dette blir én tøff bil!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke samme type lamper som sto på Joppe? :wonder: hehe

 

Dette blir én tøff bil!

 

 

Eirik

 

 

Ikke vær så forbanna smartass Eirik...

De som sto på Joppe slik ut, har ikke noe i mot klarglass men jeg synes at akkurat de lampene som står på her ikke er no fine.

 

Her er baklampene som stod på Joppe om du ser forskjell.

 

131304-1213303.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår