Gå til innhold

Oettinger prosjekt

Ranger emnet


Winbern mk1

Anbefalte innlegg

det er morro å høre(så lenge det er positivt:)) hvilken "jobb" er dette?

 

Det var vel heller noen andre som ikke skjønte poenget med å bruke så mye penger på en gammal golf, for uansett så var det bare en gammel bil.

Men det er jo noen som heller kjører bøgbiler kontra noe med sjarm. Men at resultatet var noe for seg selv var alle enige i.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel heller noen andre som ikke skjønte poenget med å bruke så mye penger på en gammal golf, for uansett så var det bare en gammel bil.

Men det er jo noen som heller kjører bøgbiler kontra noe med sjarm. Men at resultatet var noe for seg selv var alle enige i.

 

Det kan jeg skjønne! men det har alt med prioritering å gjøre.. Jeg kan vel si at jeg kjører noe med sjarm:)

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du tenkt deg for den?

 

 

Den er nok ikke tilsalgs... men hva ville du gitt for den? Har blitt tilbudt en veldig respektabel sum av en eldre entusiast, men takke utvilsomt nei!

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke tilsalgs... men hva ville du gitt for den? Har blitt tilbudt en veldig respektabel sum av en eldre entusiast, men takke utvilsomt nei!

 

Jeg tenkt på motoren, jeg:) Den orginale GTI motoren. Jeg så ikke det innlegget som var mellom oss, så skjønner at dette kunne tolkes feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkt på motoren, jeg:) Den orginale GTI motoren. Jeg så ikke det innlegget som var mellom oss, så skjønner at dette kunne tolkes feil.

 

 

ok,sorry.. jeg har lagt den ut til 5lapper men kom med bud!

 

 

 

 

-Jeg har noen nye baklamper jeg skal kvitte meg med også.. det er de klare som du kan se på de første bildene

Endret av Winbern mk1

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vært å mappet motoren for litt siden, sjekket div og alt i orden, justert ned bensinmengden ørlittegrann og satte ned turtallssperren 7000omr.

 

Nye planen nå er å montere "knivstag" foran eller justerbart krengningstag som det så fint heter. mye av grunnen til det er at det originale kommer i konflikt med grenrøret.. blir morro å kjenne forskjellen når det er ferdig!

 

Hvis det er noen som har det originale Wolfsburg sprortsrattet som ble levert i GTI'n er jeg interressert i det, bare å si fra ;)

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for jæveli bra tilbakemeldinger! Får stort sett bra med skryt ja, litt stolt og da! hehe...

 

Når det gjelder den splitbobla i bakgrunnen er nok ikke den til salgs, og dessverre ikke min. Den er under oppbygging, Karrosseriet som skal benyttes er fra en 1953 modell splitwindow, Porsche motor blandt annet..

du kan se litt mer om det prosjektet påhttp://folkevogn.no/prosjekt_split/prosjekt_split.htm Eller Folkevogn.no

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intressert i å dytte ut golfen fra hi i jula Martin? Lyst til å se hvordan det blir med nye kameraet :) Eller er det mye plass rundt den inne?

Penger som ikke durer er død kapital
Bor du i Østfold eller i nærheten, og har lyst på bilder av bilen din? Ta kontakt!
1993 Toyota 4Runner 3.0TD - 1977 Audi 82 LS - 1986 Yamaha XT350
x: 1997 Volvo V70 2,5TDi - 1991 Audi 80 1.8 Russebil Edition - 2000 Audi A3 1.8T Quattro - 1976 Volvo 244 1,9DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intressert i å dytte ut golfen fra hi i jula Martin? Lyst til å se hvordan det blir med nye kameraet :) Eller er det mye plass rundt den inne?

 

 

Er ikke lei det jeg! har ikke fått satt den i hi ennå.. forhåpentligvis kan vi ta noen vinterbilder:)

VW Golf 1 GTI 16v Oettinger

VW 1600 Squareback 65'

VW 1600 Squareback 68'

VW 1600 Fastback 67'

All kapital som ikke durer, er død capital!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår