Audi 100 avant Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Hei jeg har en audi 100 med 2.3E motor, motorkode: NF Når jeg starter bilen, så går den normalt på tomgang, men så begynner jeg og kjøre og pluttselig får jeg ikke opp turtallet og den hoster og skyter ved pådrag. Så kan den plutselig etter en stund bli helt bra igjen men det kommer som regel tilbake etter noen kilometer. Hva kan være gærnt hær tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Hei jeg har en audi 100 med 2.3E motor, motorkode: NF Når jeg starter bilen, så går den normalt på tomgang, men så begynner jeg og kjøre og pluttselig får jeg ikke opp turtallet og den hoster og skyter ved pådrag. Så kan den plutselig etter en stund bli helt bra igjen men det kommer som regel tilbake etter noen kilometer. Hva kan være gærnt hær tro? tett luftfilter Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi 100 avant Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Ingen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 plugger kabler fordelerlokk og rotor.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narvikgutt Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Tett luftfilter, feil tenningsvinkel, dårlig bensinpumpe, feil blanding mellom luft og bensin, sjekk i forelerlokket om det er eiret på pinnene, sjekk samtidig rotoren, plugger, tennplugger, er de veldig sotet er blandingen feil. håper dette kan være til noe hjelp hilsen K.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet April 13, 2009 Rapporter Share Skrevet April 13, 2009 Tett luftfilter, feil tenningsvinkel, dårlig bensinpumpe, feil blanding mellom luft og bensin, sjekk i forelerlokket om det er eiret på pinnene, sjekk samtidig rotoren, plugger, tennplugger, er de veldig sotet er blandingen feil.håper dette kan være til noe hjelp hilsen K.P Kan også være vann i bensinen eller rusk på tanken ,prøv med litt kondensfjerner Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A100forever Skrevet April 14, 2009 Rapporter Share Skrevet April 14, 2009 temp føler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefan120486 Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 sjekk vakuumslangen. har hatt samme problem på min audi 100 2,3 E. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harbart Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ville først sjekket føleren for kaldstart, denne sitter lengst fremme oppe på blokka. Hvis denne ikke virker, får motorstyringa beskjed om at motoren er kald, og den får for mye bensin! Har du sjekket bensinmengdemåleren? Foran på denne sitter det en dråpeteller, der det går inn en kontakt. Denne sitter i 2 skruer. Tar du av denne, ser du et skruehode. Tar du ut denne skruen, ser du en bitteliten unbrakoskrue, som du kan justere bensintrykket med. Jeg fant igjen 30-40 hester etter at denne ble justert riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_Biri Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Ville først sjekket føleren for kaldstart, denne sitter lengst fremme oppe på blokka. Hvis denne ikke virker, får motorstyringa beskjed om at motoren er kald, og den får for mye bensin! Har du sjekket bensinmengdemåleren? Foran på denne sitter det en dråpeteller, der det går inn en kontakt. Denne sitter i 2 skruer. Tar du av denne, ser du et skruehode. Tar du ut denne skruen, ser du en bitteliten unbrakoskrue, som du kan justere bensintrykket med. Jeg fant igjen 30-40 hester etter at denne ble justert riktig! Noen som kan fortell meg hvor denne sitter på Audi 200 med MC motor? Min lugger i akselreasjonen, hestene kommer ikke frem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harbart Skrevet Oktober 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Noen som kan fortell meg hvor denne sitter på Audi 200 med MC motor? Min lugger i akselreasjonen, hestene kommer ikke frem! Registrer deg på vagcat.com, det er gratis. Gå på catalog, der vil du garantert finne masse nyttig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg