Gå til innhold

Golf V bilder fra Essen.

Ranger emnet


rs_cr

Anbefalte innlegg

Tidlig og tidlig.... er vell ei god stund siden Golf V ble lansert i utlandet! Er bare her i Norge den er helt fersk:)

 

Ellers må jeg si meg enig i at Golfen ble utrolig mye råere med stylingen enn den er i utgangspunktet... jeg likte best Rieger sin og den svarte fra ???

 

Hmmm, her var det masse annet snadder også, ikke bare Golf V

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅHHH! så konge!!!! - viste at Golf v hadde styling potensiale - likte best kittet på den bilen ifra de to første bildene.. - dem skal jeg vise til dem som hetser meg for å ha kjøpt en for kjedelig bil ( joda, venter på en lazerblå golf v sportline i uke 5) - lurer på hvor store felgene på disse bilene er? - jeg bestillte alu. vinterfelg på 15" men dem har jeg tenkt å bytte ut etterhvert og bruke de 17" sommerfelgene som vinterfelger ( fortsatt piggfritt selvfølgelig) - og eller kjøpe inn et sett 18" som sommerfelger - eller kan jeg gå så langt som til 19" men da er jeg redd for at bilen blir for stiv .. hva synes dere? btw - hva tror dere det stylingskittet for den øverste bilen koster - ferdig lakkert i bilens farge ?

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plutoo

ÅÅÅHHH! så konge!!!! - viste at Golf v hadde styling potensiale - likte best kittet på den bilen ifra de to første bildene.. - dem skal jeg vise til dem som hetser meg for å ha kjøpt en for kjedelig bil ( joda, venter på en lazerblå golf v sportline i uke 5) - lurer på hvor store felgene på disse bilene er? - jeg bestillte alu. vinterfelg på 15" men dem har jeg tenkt å bytte ut etterhvert og bruke de 17" sommerfelgene som vinterfelger ( fortsatt piggfritt selvfølgelig) - og eller kjøpe inn et sett 18" som sommerfelger - eller kan jeg gå så langt som til 19" men da er jeg redd for at bilen blir for stiv .. hva synes dere? btw - hva tror dere det stylingskittet for den øverste bilen koster - ferdig lakkert i bilens farge ?

 

tips: bestill styling så snart du får bestemt deg, det er ofte litt leveringstid på utstyret.. dessuten må det lakkeres.

 

den bilen din blir sikkert fet!

 

gå for 19" felger, går greit på golf4 iallefall.

 

17" vinterhjul er også helt kurrant

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår