fjøsne Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 eg har ein s4/c4 92 mod har montert xeon på bilen og kvar gong eg slår på langlys så pip det og lys bli avbilda som feilmelding på computeren.er det muleg å gjere noko me dette? lurer også på om det er muleg å få tak i frontlist uten skiltfeste (nettside webshop)?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Er det BiXenon? Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuneNyg Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 jeg monterte bixenon her om dagen og får feil på nærlys, forsvinner på langlyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Oktober 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Frontlist uten skiltutfresing kan du lete etter i USA. Har sett noen slike der.. Personlig syns jeg ikke noe om dette :) BiXenon har ikke noe å gjøre i 100/A6 tråden. Tenner begge lampene? Hvis dem gjør det kan du få tak i en motstand som du setter inn mellom lykta, slik at du ikke får feilmeldinga. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Jeg har nesten samme problem. På min 96 modell S6 så dør speedometernåla et lite øyeblikk når jeg skrur på fjernlyset. Og våkner til live rett etter det har blitt tent.. Det har noe med att xenonkittet bruker så masse strøm i det øyeblikket det blir slått på og det går da utover styreenheten eller hva jeg ble fortalt.. Fikk aldrig helt svar på hva jeg kunne gjøre men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Dere MÅ bruke WIREFIX! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg