Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Har mer eller mindre kjøpt meg skinninteriør fra en Citroen XM som jeg har tenkt å ha i caben... men jeg ble litt skeptisk når jeg så stolene... er redd de både er for store og muligens også at de blir vanskelig å montere på Golf understell... hva tror dere?? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Understellet kan vel modifiseres... du finner nok en måte uansett hvordan det blir gjort. :) Pent interiør... hvor mye kosta det? Og passer dørsidene da? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Er kun stolene fremme jeg skal bruke;) Skal nok mye til for at setene bak skal passe... og dørtrekka kan jeg glemme Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Passer bra i stua :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 jeg er nok redd for de er litt for store disse setene. de så veldig breie ut. med det å montere dem inni bilen er ikke problem. bare dem ikke er for breie..... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Å tilpasse e sikkert ikkje probl, men de spørst om ikkje kan bli breie framme inn mot giret, når skal i revers. ellers er det vel bra greier :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Baksetet hadde jo vært konge å fått inn... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Stolene er ca. 56 cm breie, mens org stolene er 52, så kanskje de går i alikevell (selv om de blir veldig store... skulle hatt noe annet). Får få dem hjem og se hva vi får til. Slik ser de ut under og det ser vell ikke ut til å være en umulighet å få på en Golfunderstell her: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg